کد خبر : 1695191 | 21 تیر 1399 ساعت 19:15 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت فرانک لمپارد از ستاره مورد علاقه یوونتوس

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی تاکید کرد علاقه زیادی به جورجینیو دارد و نقش او در این تیم محوری است.

حمایت فرانک لمپارد از ستاره مورد علاقه یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو از زمان شروع مجدد لیگ برتر فقط یک حضور برای چلسی انجام داده، اما پس از مصدومیت زانوی بیلی گیلمور و از دست دادن ادامه فصل، احتمالا می تواند به ترکیب ثابت بازگردد. اخباری در مورد تمایل یوونتوس و مائوریتزیو ساری به خرید این هافبک ایتالیایی مطرح شده، اما فرانک لمپارد مدعی شد به جورجینیو علاقه دارد.

 

1421649

 

فرانک لمپارد گفت: "مسئله من در خط میانی انتخاب بازیکنان است و این تبدیل به دغدغه شیرینی برای من شده است. من بازیکنانی چون انگولو کانته، جورجینیو، بیلی گیلمور و متئو کواچیچ را در اختیار دارم. همچنین در مناطق پست های جلوتر نیز نام بازیکنانی چون میسون مونت، راس بارکلی و روبن لوفتوس چک در لیست چلسی وجود دارد.

 

همیشه بازیکنانی وجود دارند که شاید از ترکیب فعلی ناراضی باشند یا برای مقطعی از ترکیب تیم خارج شوند که در حال حاضر این اتفاق برای جورجینیو رخ داده است. اگر یک بازیکن برای یک یا چند بازی در ترکیب قرار نگیرد به هیچ وجه به معنای این نیست که مورد توجه من قرار ندارد. این فصل مواقعی وجود داشته است که جورجینیو برای من نقشی محوری در ترکیب چه داخل و چه خارج از زمین داشته. این روند تغییر نمی کند و من از در اختیار داشتن جورجینیو بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها