کد خبر : 1695520 | 22 تیر 1399 ساعت 20:15 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپرینی:

با وجود یووه نمی توانیم به قهرمانی اسکودتو فکر کنیم

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا می گوید که کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل جاری می تواند برای این تیم فوق العاده باشد.

با وجود یووه نمی توانیم به قهرمانی اسکودتو فکر کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم یوونتوس و آتالانتا در چهارچوب رقابتهای هفته سی و دوم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نهایتاً با تساوی 2-2 خاتمه یافت. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم جیان پیرو گاسپرینی دوبار از حریف خود پیش افتاد اما هر مرتبه گل تساوی را دریافت کرد تا نتواند به روند فوق‌العاده پیروزی‌های خود طی هفته‌های گذشته ادامه دهد.

 

گاسپرینی اما بعد از تساوی تیمش مقابل یوونتوس قدرتمند صحبت های جالبی را مطرح کرد: " من به تیمم افتخار می کنم چرا که ما در نیمه اول نمایشی عالی را ارائه دادیم اما در نیمه دوم یوونتوس به بازی بازگشت. یک نمایش فوق العاده را ارائه دادیم البته کمی ناراحت هستیم چرا که کاملا شایسته پیروزی بودیم. با این حال در فوتبال همیشه عملکرد خوب ارائه دادن فاکتور کافی برای پیروزی نیست.

 

ما از ابتدا گفتیم که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده هدف اصلی تیم ما خواهد بود و این موضوع تغییر نکرده است."

 

 

1510543

 

 

گاسپرینی در ادامه گفت: " فکر می‌کنم که این فصل را بسیار قدرتمند آغاز کردیم اما حضور در لیگ قهرمانان اروپا انرژی زیادی از ما گرفت. ما نمی‌توانیم به قهرمانی اسکودتو فکر کنیم. با این حال شاهد این موضوع هستیم که تیم با رشد بسیار بزرگی مواجه شده زیرا ما در گذشته چنین شخصیتی را نداشتیم که بتوانیم در خانه یوونتوس این گونه عمل کنیم. یووه شانس اول قهرمانی سری آ است و به نظر می‌رسد که آنها قصد رها کردن این عنوان را ندارند."

دیدگاه‌ها