کد خبر : 1695867 | 24 تیر 1399 ساعت 14:43 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به خانه؛

مهاجری، سرمربی جدید شهرخودرو؟

سرمربی سابق تیم‌های سیاه جامگان، پدیده، نساجی و ماشین سازی به احتمال فراوان بار دیگر به مشهد باز خواهد گشت.

مهاجری، سرمربی جدید شهرخودرو؟

به گزارش "ورزش سه" یکی از حواشی اخیر فوتبال ایران در مشهد رخ داد؛ جایی که مجتبی سرآسیایی به رغم نتایج خوب از سمت خود استعفا کرد تا در آستانه دیدار با سایپا مشهدی‌ها با بحرانی روی نیمکت خود مواجه شوند.

 

هر چند استفان کوزین به عنوان سرمربی موقت منصوب شد اما اتفاقات رخ داده تاثیر خود را گذاشت و این تیم برابر سایپا، متوقف شد تا دو امتیاز حساس را در راه کسب سهمیه آسیایی از دست دهد.

 

هر چند حمیداوی اعلام کرد تلاش می‌کند که سرآسیایی را بازگرداند و گفت اگر نشود، گزینه اول استفان کوزین است اما در مشهد اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است.

 

سرآسیایی علاقه‌ای به بازگشت ندارد و مذاکرات با رضا عنایتی هم برای جانشینی به نتیجه نرسیده است؛ پس از رایزنی‌های انجام شده، قرار شد تا مذاکرات رسمی با محمدرضا مهاجری انجام پذیرد.

 

مهاجری نیز که دو هفته تنها از حضورش روی نیمکت ماشین سازی نمی‌گذرد، روز گذشته از سمتش استعفا داد تا راهی مشهد شود.

 

آنچه مشخص شده عصر امروز قرار است مذاکرات نهایی صورت پذیرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به احتمال فراوان مهاجری بار دیگر به مشهد باز خواهد گشت.

 

او تجربه حضور در شهر خودرو را هم دارد؛ البته در دورانی که نام این تیم پدیده بود.

 

باید دید در آستانه دیدار با پارس جنوبی جم، سرانجام سرنوشت نیمکت تیم مشهدی مشخص خواهد شد یا خیر و این‌که چه کسی سرانجام سکان هدایت شهر خودرویی‌ها را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها