کد خبر : 1695891 | 24 تیر 1399 ساعت 16:47 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

بادران و پنج بازی سرنوشت ساز تا صعود

اگر مس کرمان پس از شروع مجدد بازی های لیگ یک از فرصت ها استفاده می کرد اکنون در یک قدمی صدر قرار می گرفت.

بادران و پنج بازی سرنوشت ساز تا صعود

به گزارش ورزش سه، در دوران پساکرونایی سه دیدار برای تیم های لیگ یکی صورت داده شد. تیم ها با شرایطی متفاوت نسبت به قبل از تعطیلات لیگ در بازی ها حضور یافتند تیم های مدعی تمام سعی خود را انجام دادند تا از کورس عقب نمانند و همچنان سودای صعود در سر داشته باشند.

 

در این فصل بالای جدول نارنجی تر از گذشته دیده شد دلیل آن هم حضور مس رفسنجان و مس کرمان در جمع مدعیان بود. مس کرمان پس از شروع مجدد بازی ها سه بازی برگزار کرد که از 9 امتیاز ممکن 5 امتیاز کسب کرد یعنی یک برد و دو مساوی.

 

شاگردان مجتبی حسینی در روزهایی که مس رفسنجان، آلومینیوم، نود و خوشه طلایی ساوه طعم باخت را چشیدند نتوانستند نهایت استفاده را از این فرصت ببرند. هرچند تنها تیم مدعی هستند که در این سه بازی شکستی را متحمل نشده اند ولی در دو دیدار به ترتیب برابر مس رفسنجان و نود ارومیه به تساوی دست یافتند.

 

اگر کرمانی ها در این دو بازی پیروز می شدند اکنون می توانستند با 55 امتیاز و با اختلاف یک امتیازی از صدرنشین کنونی جدول در رده دوم جا خوش کنند تا با خیالی آسوده تر به ادامه بازی ها بپردازند. فرصت سوزی یاران حسینی باعث شد تا آن ها با 51 امتیاز در رده سوم جا خوش کنند و فاصله شش امتیازی تا صدر را ببینند.


البته مجتبی حسینی تیم منسجمی در کرمان تشکیل داده که با حفظ همین روند در هفته های آینده، می تواند مس را پس از سال ها بار دیگر به لیگ برتر بازگرداند؛ برای رسیدن به این مهم شاگردان حسینی باید به ترتیب با استقلال خوزستان، سپیدرود، نیروی زمینی، آلومینیوم اراک و در نهایت شهرداری تبریز مصاف بدهند و با توجه به دیدار آسانی که در هفته پایانی پیش رو دارند، به نوعی دیدار ماقبل پایانی مقابل شاگردان خطیبی می تواند، مشخص کننده یکی از صعود کنندگان به لیگ برتر باشد.


در حال حاضر مس کرمان به همراه آلومینیوم اراک 51 امتیازی است ولی به دلیل تفاضل گل پایین تر در رتبه سوم قرار دارد و بالاتر از آنها مس رفسنجان قرار دارد که 57 امتیازی است و شانس بالایی برای رسیدن به لیگ برتر دارد.

دیدگاه‌ها