کد خبر : 1695981 | 25 تیر 1399 ساعت 09:25 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: چلسی روی تساوی اخیر یونایتد سرمایه‌گذاری کرد

فرانک لمپارد بعد از پیروزی تیمش مقابل نوریچ به داغ شدن نبرد برای کسب سهمیه اروپایی در لیگ برتر اشاره کرد و گفت چلسی باید از تساوی اخیر منچستریونایتد نهایت استفاده را ببرد.

لمپارد: چلسی روی تساوی اخیر یونایتد سرمایه‌گذاری کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه چلسی دیروز در خانه خود موفق شد نوریچ را 1-0 شکست دهد تا جایگاهش در رتبه سوم جدول لیگ برتر را تثبیت کند فرانک لمپارد سرمربی این تیم به داغ شدن نبرد بر سر کسب سهمیه اروپایی در لیگ برتر اشاره کرد و گفت با توجه به تساوی منچستریونایتد در بازی اخیرش چلسی باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

 

چلسی با پیروزی دیروز مقابل لستر فاصله خود با لسترسیتی و منچستریونایتد که با 59 امتیاز در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار داشته و آنها را تعقیب می‌کنند به 4 امتیاز افزایش داد. لمپارد در پایان بازی گفت بازیکنانش می‌دانستند که دیدار با نوریچ فرصتی است تا آنها در رقابت با لستر و منچستریونایتد فرصتی عالی بدست بیاورند.

 

1511251

 

لمپارد در پایان بازی گفت:" راستش من مستقیما درباره سرمایه‌گذاری روی بازی امروز با توجه به تساوی اخیر منچستریونایتد با بازیکنانم صحبت نکردم چون می‌دانستم همه بازیکنان ما خودشان از این موضوع اطلاع دارند. ما همه می‌دانیم که وقتی تیمهای نزدیک به ما در چنین موقعیتی قرار می‌گیرند فرصت ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری برای ما فراهم می‌شود".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" ما در این فصل چند بار موفق نشدیم از چنین فرصت‌هایی استفاده کنیم. برای من مهم این بود که امشب بتوانیم کاری که باید بکنیم را به درستی انجام دهیم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که تازه سقوط کرده بود. با تمام احترامی که برای حریف قائلم ما امشب در خانه هر طور شده باید سه امتیاز را بدست می‌آوردیم و موفق شدیم به این هدف دست پیدا کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها