کد خبر : 1696030 | 25 تیر 1399 ساعت 12:52 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

شادی گل خاص ژیرو، روبروی انگولو کانته(عکس)

اولیویه ژیرو زننده تک‌گل چلسی در بازی دیشب مقابل نوریچ درباره شادی بعد از گل خاص خود صحبت کرد و گفت این گل را به انگولو کانته تقدیم کرده.

شادی گل خاص ژیرو، روبروی انگولو کانته(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در خانه خود به مصاف نوریچ رفت و با تک‌گل اولیویه ژیرو در وقتهای تلف شده نیمه اول موفق شد حریفش را 1-0 از پیش رو بردارد. ژیرو بعد از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی انجام داد و بعد از بازی در توضیح علت این خوشحالی گفت گلش را به انگولو کانته ستاره مصدوم چلسی تقدیم کرده.

 

ژیرو در دقیقه 45+3 سانتر کریستین پولیشیچ را به زیبایی وارد دروازه نوریچ کرد و برای شادی کردن به سمت هم‌تیمی‌هایش رفت. ژیرو به سمت کانته که مصدومیت همسترینگ را پشت سر میگذارد و دیروز روی سکوها نشسته بود برگشت و وانمود کرد درحالیکه یک دفتر و قلم خیالی در دست دارد در حال نوشتن پیامی خطاب به او است.

 

1511302

 

در پایان بازی خبرنگاران از ژیرو درباره شادی گل خاصش خطاب به کانته که هموطن او است پرسیدند. ژیرو در پاسخ گفت:" می‌خواستم به کانته نشان بدهم که برایش پیامی دارم. همین. گل من تقدیم به او بود".

 

ژیرو در بخش دیگر صحبتهایش به بازی اشاره کرد و گفت:" ما می‌خواستیم حتما پیروز شویم. امروز تمرکز و هماهنگی بالایی داشتیم. مهمترین چیز برایمان سه امتیاز بود و حالا می‌توانیم یک نفس راحت بکشیم".

 

 

دیدگاه‌ها