کد خبر : 1696080 | 25 تیر 1399 ساعت 16:29 | 37.4K بازدید | 5 دیدگاه

بنزما شایسته توپ طلاست

زیدان: فردا می میریم ولی جام نمی دهیم

رئال با دو مساوی دیگر هم قهرمان لالیگا خواهد شد ولی زیدان می گوید فردا تا پای جان برای سه امتیاز بازی با ویارئال و مسجل کردن قهرمانی می جنگند.

زیدان: فردا می میریم ولی جام نمی دهیم

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دو روز پیش رئال در زمین گرانادا به منزله نزدیک تر شدن این تیم به قهرمانی شماره 34 در لالیگا بود. کهکشانی ها به یک برد در بازی فردا برابر ویارئال برای این مهم نیاز دارند.

زین الدین زیدان معتقد است بازی فردا سخت ترین بازی فصل این تیم محسوب می شود.

 

 

1511349

 

 

سرمربی فرانسوی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« قطعا بازی با ویارئال سخت ترین بازی ماست. در هر صورت همیشه گفته ام که بازی پیش رو، سخت ترین بازی است به خصوص که فردا می توانیم قهرمان شویم. ویارئال تیمی با کیفیت است و بازی برابر این تیم همیشه دشوار بوده اما به خاظر شرایطی که جدول دارد، بازی فردا سخت تر از گذشته خواهد بود.»

 

وضعیت ادن هازارد:« باید تا فردا صبر کنیم ولی واقعیت این است که بهتر از چند روز گذشته بوده و با ما تمرین کرده است.مصدومیت قبلی او برنگشته و این خبر خوبی است.»

 

 

1511133

 

 

درخواست باشگاه از هواداران برای نرفتن به میدان سیبلس(به منظور جشن قهرمانی):« فردا یک بازی مهم پیش رو داریم. اینجا صحبت از جشن قهرمانی و مسائل دیگر نیز مطرح است اما مهمتر از هر چیزی بازی فرداست و باید تمرکز روی همین باشد. ما نه به جشن قهرمانی که به بازی با ویارئال فکر می کنیم. اصلا و ابدا خودمان را قهرمان نمی دانیم. تمام انرژی خودمان را در زمین خواهیم گذاشت و سپس باید ببینیم که چه خواهد شد.»

 

دو امتیاز تا قهرمانی:« اصلا برای مساوی به میدان نخواهیم رفت. فردا به زمین می رویم تا ویارئال را شکست دهیم و برای این هدف نیز تمرین کرده ایم. قطعا سه امتیاز قهرمانی به ما انگیزه می دهد. به اینکه با مساوی فردا و یکشنبه برابر لگانس هم قهرمان خواهیم شد، فکر نمی کنم. فردا تا حد مرگ و تا پای جان برای کسب جام می جنگیم.»

 

تحول رئال پس از شکست 7-3 پیش فصل از اتلتیکو:« همان روز گفتم که فصل بزرگی در انتظارمان خواهد بود. آن روز همه ناراحت بودیم و خودم از همه بیشتر. وقتی هفت گل از رقیب تان دریافت می کنید، این برای همیشه در یادها می ماند ولی شما فردای شکست باید بلند شوید و به بازی بعدی و هدف بعدی فکر کنید. هر روز و هر بازی اهمیت خودش را دارد و این کاری بود که ما انجام دادیم. از عملکردمان تا به اینجای فصل رضایت کامل داریم.»

 

 

1503261

 

 

آینده مودریچ:« بین من و مودریچ شباهت های زیادی وجود دارد ولی درمورد بازنشستگی، مهم این است که خود بازیکن چه فکر می کند. من در 34 سالگی فوتبال را کنار گذاشتم ولی مودریچ قطعا می خواهد ادامه بدهد. او یک فصل عالی را پشت سر گذاشته و از داشتنش به خود می بالیم و لذت می بریم. او و سرخیو راموس در 34 سالگی وزنه ای برای تیم هستند.»

 

تاثیر منفی شرایط بیل در رختکن:« خدای من، چه سوالی! گرت هم مثل دیگر بازیکنان به بازی فردا فکر می کند و یکی از ماست. شاید قصد داشته باشید برای مان حاشیه درست کنید ولی موفق نمی شوید. ما تیمی متحد هستیم و هم بیل و هم خامس نیز به قهرمانی فکر می کنند.»

 

 

1504289

 

 

بنزما و توپ طلا:« در فوتبال هر کسی می تواند نظرش را بدهد. برای من او جزو بهترین های دنیاست. کریم سال هاست در بالاترین سطح بازی می کند. در نهایت اما توپ طلا با رای کارشناسان به یک نفر می رسد. برای من کریم و همه بازیکنانم شایسته توپ طلا هستند.»

 

زیدان در پاسخ به این سوال که حس نمی کنید نسبت به مربیان دیگر برای شما و کارتان ارزش کمتری قائل می شوند، چنین گفت:« خیر. این شانس را دارم تا مربی تیمی مثل رئال باشم و از هر روزش لذت می برم و به من انگیزه بیشتر می دهد. اگر بگویند مربی خوبی نیستم، دلخور نمی شوم. این چیزی که واقعا هستم را تغییر نمی دهد.»

 

دیدگاه‌ها