کد خبر : 1696089 | 25 تیر 1399 ساعت 16:55 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

کار من قضاوت در مورد سیتی نیست

واکنش جالب سولسشر به لغو محرومیت منچسترسیتی

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد سعی کرد بر خلاف یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو، به مساله بخشودگی محرومیت سیتی ورود نکند.

واکنش جالب سولسشر به لغو محرومیت منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه عالی ورزش CAS در جلسه روز گذشته خود به نفع باشگاه منچسترسیتی حکم داد و حکم یوفا مبنی بر ممنوعیت حضور این باشگاه در دوره لیگ قهرمانان را نقض کرد. به این ترتیب منچسترسیتی فصل آینده در رقابتهای اروپایی حضور خواهد داشت.

 

 

1511351

 

 

در ماه ژوئن یوفا حکم به تخطی منچسترسیتی از قوانین فایننشل فیرپلی داد و علاوه بر جریمه 30 میلیون یورویی سیتی به این خاطر این باشگاه را به مدت دو فصل از حضور در رقابتهای اروپایی منع کرد. سیتی در واکنش به این حکم یوفا از دادگاه عالی ورزش تقاضای فرجام‌خواهی کرد و دیروز با برنده شدن در این فرجام‌خواهی جواز حضور در لیگ قهرمانان دو فصل آینده را بدست آورد. جریمه نیز به 10 میلیون یورو کاهش پیدا کرد.

در پی این حکم، روز گذشته یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو نارضایتی خود را آشکارا نشان دادند. کلوپ گفت که این خبر خوبی برای فوتبال نیست و مورینیو هم آن را شرم آور دانست.

 

 

1511080

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد که در نشست خبری بازی با پالاس شرکت کرده بود اما ترجیح داد واکنش خاصی نسبت به حکم سیتی نشان ندهد و گفت:« معتقدم افراد دیگری باید در این زمینه بحث کنند و نظر بدهند. فکر نمی کنم این وظیفه من باشد. کار من تمرکز روی بازی بعدی و انجام وظایفم به شکلی درست است. فیرپلی مالی برای ایجاد توازن در هزینه های فوتبال آورده شده و معتقدم بسیار نیز مهم است. بهتر است ما مربیان به کارمان مشغول باشیم و قضاوت در مورد حکم سیتی را به افراد واجد شرایط واگذار کنیم.»

 

در شروع مجدد لیگ برتر آنتونی مارسیال تبدیل به ستاره یونایتد شده و توانسته گل های زیادی به ثمر برساند. او قطعا امید گلزنی اول یونایتد در بازی فردا برابر پالاس خواهد بود؛ به خصوص که برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان یونایتد باید در سلهرست پارک به پیروزی برسد. شیاطین سرخ در رده پنجم قرار دارند و در رقابت با چلسی و لسترسیتی برای کسب سهمیه هستند.

 

 

1465375

 

 

سولسشر در تمجید از مارسیال گفت:« وقتی مهاجم تان را می بینید که روی دور گلزنی قرار دارد و بهترین بازیکن تیم تان است، قطعا خوشحال می شوید و اتفاق بزرگی است. میسون گرین وود هم فوق العاده کار کرده است و خوشحالم که هر دو را آماده در تمرینات می بینم.

مارسیال قطعا نسبت به قبل پیشرفت کرده است و این روزها از فوتبالش لذت می برد. او حالا بیشتر در خدمت تیم است و از لحاظ بدنی نیز بهتر از گذشته به نظر می رسد. یادم است زمانی می گفتند که مهاجمان مان در زمین کم تحرکند ولی حالا شرایط عوض شده است. مارسیال بسیار سخت کار کرده و این روزها هم خیلی خوب تمرین می کند. او یک تمام کننده بسیار باکیفیت است.»

 

دیدگاه‌ها