کد خبر : 1696098 | 25 تیر 1399 ساعت 17:37 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش بیلد

معضل جدید باشگاه بایرن؛ نکند تیاگو بماند!

باشگاه بایرن مونیخ از اینکه انتقال تیاگو آلکانتارا به لیورپول منتفی شد ناراحت است.

معضل جدید باشگاه بایرن؛ نکند تیاگو بماند!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تیاگو، هافبک اسپانیایی و 29 ساله بایرن مونیخ یک سال دیگر با این تیم به اتمام خواهد رسید و اخبار حاکی از علاقه این بازیکن به انتقال به تیم دیگری است. اگرچه در هفته های اخیر شایعات حول محور انتقال تیاگو به لیورپول بود، اما سه روز پیش ESPNدر گزارشی مدعی شد یورگن کلوپ به این نتیجه رسیده در این شرایط لزومی به اقدام برای خرید این بازیکن وجود ندارد.

 

 

1511324

 

 

تیاگو 29 ساله است و بایرن مونیخ برای فروش او 35 میلیون یورو طلب کرده بود. خرید تیاگو با چنین رقمی با سیاست های نقل و انتقالاتی مرسی سایدی ها سازگاری نداشت و آنها معتقد  بودند پرداخت چنین رقمی معقولانه نیست.

 

پس از منتفی شدن انتقال تیاگو به لیورپول، حالا سران بایرن مونیخ نگران این هستند که تیاگو تا ژانویه نیز بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد مذاکراتش با لیورپول یا باشگاهی دیگر را انجام دهد. در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای تیاگو نرسیده و تلاش ها برای تمدید با وی نیز نتیجه ای نداشته است.

 

 

1506152

 

 

در واقع هدف اول بایرن تمدید با تیاگو بود ولی ماه گذشته کارل هاینتس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن تایید کرد که تیاگو قصد دارد یک چالش جدید را تجربه کند. بایرن برای خریدهای جدید نیاز به فروش تیاگو و یکی دو بازیکن دیگرش از جمله خاوی مارتینز را دارد و نگران این است که تیاگو یک فصل دیگر نیز بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.

تیاگو فصل گذشته بوندسلیگا بیش از 2300 دقیقه برای بایرن بازی کرد و هم برای نیکو کوواچ و هم برای هانسی فلیک، بازیکنی مفید و تاثیرگذار نشان داد.

دیدگاه‌ها