کد خبر : 1696173 | 26 تیر 1399 ساعت 00:42 | 228.4K بازدید | 15 دیدگاه

شب رویایی سردار با ۲/۵ گل و پاس گل؛

آزمون به زیوبا: بفرما آقای گلی!

زنیت سنت‌پترزبورگ با درخشش خیره کننده ستاره ایرانی خود مقابل اورنبورگ به برتری رسید.

آزمون به زیوبا: بفرما آقای گلی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که برخلاف مسابقه اخیرش سردار آزمون را در فهرست بازی و خط حمله‌اش داشت، از ساعت ۲۲ چهارشنبه شب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم قعرنشین اورنبورگ رفت.


هنوز دو دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که توپ ارسالی از جناح راست میانه زمین در موقعیت خوبی در ابتدای محوطه جریمه به آزمون رسید ولی در زمان مهار توپ این ستاره ایرانی، اندری مالیک مدافع اورنبورگ از راه رسید و به اشتباه و با شوت نوک پا دروازه خودی را باز کرد تا این گل به نام سردار ثبت نشود.

 

 

1511541

 


اورنبورگ که به دنبال بقا در لیگ برتر روسیه بود، گل خورده مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ را جبران کرد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.


در دقیقه ۶۱ سردار آزمون در میانه میدان توپ را به جناح چپ انتقال داد و با فرار سریع و جای‌گیری فوق‌العاده خود را به محوطه جریمه اورنبورگ رساند تا توپ را دوباره روی ارسال اوزدوئف پس بگیرد و با شوت زمینی تماشایی گل دوم زنیت سنت‌پترزبورگ را بزند.

 

1511509

 

1511546

 


زنیت که بخاطر کسب عنوان قهرمانی با خیالی آسوده مقابل قعرنشین قرار گرفته و به دنبال افزایش گل‌های خود بود، در دقیقه ۷۷ یک کرنر به دست آورد که توپ ریباند شده از محوطه جریمه اورنبورگ در یک رفت و برگشت به سباستین دریوسی رسید تا او با پاس به بغل سردار آزمون را در موقعیت گلزنی قرار دهد و این ستاره ایرانی با دریبل دروازه‌بان حریف گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

1511539

 


آزمون که با این دو گل تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۶ رسانده و در کنار آرتم زیوبا، هم‌تیمی خود در صدر جدول گلزنان قرار گرفته بود، در لحظات پایانی با از خودگذشتگی و البته غیرمنتظره، آقای گلی را تقدیم مهاجم بلند قامت تیمش کرد!

 

1511510

 


در دقیقه نخست وقت‌های اضافه سردار آزمون با فرار سریع به سمت محوطه جریمه اورنبورگ با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و در حالی که می‌توانست هت‌تریک کند، گزینه پاس را انتخاب کرد تا آرتم زیوبا گل چهارم زنیت را به نام خود ثبت کند و با ۱۷ گله شدن، بالاتر از مهاجم ایرانی تیمش در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

 

1511508

زیوبا پس از زدن گل شماره ۱۷ خود در این فصل و نزدیک شدن به آقای گلی دوباره در لیگ برتر روسیه، به سمت آزمون رفت و از هم‌تیمی خود بخاطر پاس گلی که داد، تشکر کرد

 


زنیت سنت‌پترزبورگ در شبی که سردار آزمون دو گل زد، یک پاس گل داد و روی یک گل دیگر تیمش تاثیرگذاری مستقیم داشت، به برتری ۴ بر یک خانگی مقابل اورنبورگ دست یافت تا ۶۹ امتیازی شود.


آزمون هفته آینده و در آخرین مسابقه فصل باید مقابل روستوف، تیم سابق خود قرار بگیرد و امیدوار است مثل دیدار رفت گلزنی کند تا بالاتر از آرتم زیوبا آقای گلی را کسب کند؛ عنوانی که اگر به دست نیاورد، شاید به حرکت خود او و پاس گلی که مقابل اورنبورگ داد، بی‌ارتباط نباشد!

 

1511511

 

1511506

سردار پس از شب درخشانی که مقابل اورنبورگ داشت، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و با چهره‌ای خندان جایزه خود را دریافت کرد

دیدگاه‌ها