کد خبر : 1696559 | 27 تیر 1399 ساعت 23:28 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت بازیکنان به ما ضربه زده بود

نامجومطلق: این برد تقدیم به هواداران استقلال

مربی تیم استقلال می گوید در آینده نیز به بازیکنان جوان اعتماد خواهند کرد تا خودشان را نشان بدهند.

نامجومطلق: این برد تقدیم به هواداران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجو مطلق که در غیاب فرهاد مجیدی محروم در نشست خبری بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان حضور یافته بود، صحبت های جالبی انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

 


**از بازیکنان تشکر می کنم
خدا را شکر برنده بازی شدیم، مطمئنا از این هفته به بعد بهتر خواهیم شد. جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند. در بازی هفته قبل هم دیدی با وجود برتری در نیمه دوم به گل نرسیدیم ولی این برد باعث شد تا از نظر روحی روانی سبک تر شویم و در بازی‌های بعدی شرایط ما بهتر خواهد شد.


**این برد تقدیم به هواداران
ما فاز بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم، به تیم نفت آبادان هم تبریک می‌گویم که زحمت کشیدند ولی با شناختی که از آنها داشتیم این تیم را راحت از کار انداختیم. در جریان بازی نبض بازی را در اختیار داشتیم و از نظر فنی هم حریف را کنترل کردیم. ما با این سیستمی که امروز اجرا کردیم برد خوبی به دست آوردیم و این برد را به هوادارانی که چند هفته شاهد برد ما نبودند تقدیم می کنیم. امیدوارم این روند ما ادامه داشته باشد.


**غیبت بازیکنان به ما ضربه زد
هواداران استقلال باید بدانند غیبت بازیکنان مختلف در این چند هفته به ما ضربه زد و حمایت‌های آنها باید از ما ادامه داشته باشد. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که 96 دقیقه زحمت کشیدند.


**داجلیری و خدامرادی آینده فوتبال ایران هستند
هم خدامرادی و هم داجلیری امروز در ترکیب ما به میدان رفتند و معتقدم آنها آینده فوتبال ایران هستند. این نفرات قبلا در فهرست تیم ما نبودند ولی الان چند هفته است در تمرینات ما حضور دارند و امروز هم برای ما بازی کردند و مزد اعتماد ما را دادند. قطعا ما اگر باز هم چنین جوانانی داشته باشیم به آنها اعتماد می‌کنیم چون آینده متعلق به  جوان‌ها است.


**چرا مجیدی به جایگاه دیگری رفت؟
نامجومطلق در خصوص اینکه چرا مجیدی در نیمه اول جایگاهش تغییر کرد و ناظر بازی جای او را تغییر داد گفت: من این صحنه را ندیدم و حواسم به بازی بود.


**مهدی قائدی افت کرده؟
خیر اینگونه نیست، افت او را قبول ندارم چون او هفته به هفته بهتر می‌شود. قائدی هم جزو نفراتی بود که تست مرحله اول کرونای او مثبت شد و در اینگونه موارد باید به این نفرات زمان بدهیم. دیدید که غفوری هم برای بازی از ابتدا مشکل داشت ولی با توجه به نیاز ما برای دقایقی به زمین رفت.


**هنوز برنامه جدید را نداریم
مربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا برنامه دیدار عقب افتاده این تیم اعلام شده یا خیر گفت: نه، هنوز برنامه‌ای به ما اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها