کد خبر : 1696757 | 28 تیر 1399 ساعت 18:22 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: بیش از حد از اینتر انتقاد می شود

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به دفاع از عملکرد بازیکنانش در این فصل پرداخت.

کونته: بیش از حد از اینتر انتقاد می شود


به گزارش "ورزش سه"، اینتر با کسب برتری مقابل اسپال بعد از مدت ها به رتبه دوم جدول رسید و حالا با یوونتوس صدرنشین شش امتیاز فاصله دارد. شاگردان آنتونیو کونته این هفته در دیداری دشوار باید به مصاف رم بروند و سرمربی نراتزوری در نشست خبری پیش از این دیدار در مورد مصائب زمان کم تیمش برای ریکاوری صحبت کرده است.

 

1447327

 

آنتونیو کونته گفت: "می خواهیم دستاوردی که تا به حال داشته ایم دیده شود و سرانجام از عملکرد این بازیکنان قدردانی خواهد شد. در ادوار گذشته به طور شگفت انگیزی از بازیکنان اینتر بیش از حد انتقاد می شد، به طور مثال الکسیس سانچس دچار مصدومیتی جدی شد و ما پنج ماه او را در اختیار نداشتیم. همچنین ما سالی دشوار ار لحاظ تعدد مصدومیت هافبک هایمان را سپری کردیم و مثلا خیلی کم توانستیم از استفانو سنسی استفاده کنیم.

 

بعد از آن نیز هافبک هایی مانند روبرتو گالیاردینی، ماتیس وسینو و نیکو بارلا دچار مصدومیت زانو شدند. ما خسارات زیادی متحمل شدیم، اما در عین حال می توانیم نیمه پر لیوان را بینیم و به نظر من هر بازیکن به جای آنها بازی کرده است، واکنش خوبی نشان داده است.

 

حریف این هفته ما رم یک تیم مجهز، با بازیکنان بزرگ و یک سرمربی خوب است. دیداری دشوار پیش رو داریم و مسابقه با رم دو روز بعد از بازی با اسپال، همراه با گذراندن یک سفر و در نتیجه یک روز کمتر فرصت ریکاوری برگزار خواهد شد."

دیدگاه‌ها