کد خبر : 1696859 | 29 تیر 1399 ساعت 01:08 | 38.4K بازدید | 4 دیدگاه

آرسنال 2-0 سیتی: آرتتا از پپ رد شد و به فینال رفت

آرسنال با پیروزی 2-0 مقابل منچسترسیتی، به فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس راه پیدا کرد.

آرسنال 2-0 سیتی: آرتتا از پپ رد شد و به فینال رفت

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها که در آخرین دیدارشان در لیگ برتر، 2-1 لیورپول را شکست داده بودند، در دیدار امشب برابر منچسترسیتی هم با دو گل پی‌یر امریک اوبامیانگ به برتری رسیدند و به دیدار فینال جام حذفی راه پیدا کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 4 بود که سیتی صاحب اولین موقعیت شد اما ضربه داوید سیلوا که روی ارسال استرلینگ صاحب موقعیت شده بود را کیه‌ران تیرنی بلوکه کرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 17، اوبامیانگ که روی پاس عالی داوید لوئیز در موقعیت گلزنی قرار گرفت، می توانست دروازه سیتی را باز کند اما ضربه اش را دقیقا به جایی زد که ادرسون حضور داشت و توپ برگشتی را هم لاپورته دفع کرد.

ولی دو دقیقه بعد، خود اوبامیانگ آرسنال را پیش انداخت. این بار ارسال دقیق نیکلاس په‌په از سمت راست بود که روی تیر دوم به اوبامیانگ رسید و او هم با یک ضربه دقیق، توانست دروازه سیتی را باز کند.

 

1512561

 

بعد از این گل بازیکنان سیتی برای دقایقی ابتکار عمل را در دست داشتند اما پس از آن بار دیگر بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 34، چیزی نمانده بود که آرسنال به گل دوم برسد اما واکنش خوب ادرسون، مانع گلزنی لاکازت شد.

حملات آرسنال ادامه داشت و در دقیقه 40، بار دیگر این تیم صاحب موقعیت شد اما باز هم ادرسون با عکس العمل مناسب، ضربه سر شکودران مصطفی را از بالای دروازه به بیرون فرستاد. در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت این نیمه با نتیجه 1-0 به سود آرسنال به پایان رسید.

نیمه دوم را سیتی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، استرلینگ روی همکاری با دی بروین، صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت. حملات سیتی ادامه داشت و در دقیقه 54 این تیم صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد اما این بار امیلیانو مارتینز بود که با یک واکنش خوب مانع از گلزنی ریاض محرز شد.

دو دقیقه بعد آرسنال می توانست روی یک ضدحمله، دروازه سیتی را تهدید کند اما پاس ضعیف مایتلند-نایلز به اوبامیانگ، این فرصت را از توپچی ها گرفت.

حملات سیتی ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانست از آنها استفاده کند تا اینکه در دقیقه 71، این آرسنال بود که به گل دوم رسید. روی پاس تیرنی بود که اوبامیانگ از سمت چپ فرار کرد و در موقعیتی تک به تک، دروازه ادرسون را برای بار دوم باز کرد.

 

1512559

 

سیتی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 83، چیزی نمانده بود که شوت خطرناک لاپورته، یکی از گل های خورده سیتی را جبران کند اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی بازیکنان آرسنال به خوبی بازی را کنترل کردند و در نهایت بازی با برتری 2-0 این تیم به پایان رسید. دیگر تیم فینالیست این فصل جام حذفی انگلیس را دیدار فردا شب چلسی-منچستریونایتد مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها