کد خبر : 1696982 | 29 تیر 1399 ساعت 18:38 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیمونه اینزاگی:

فکر نمی کردم با چنین فاصله ای به یوونتوس برسیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو مدعی شد انتظار فاصله کمتری با یوونتوس در این مقطع داشته است.

فکر نمی کردم با چنین فاصله ای به یوونتوس برسیم


به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو فردا شب در دیداری حساس به مصاف یوونتوس خواهد رفت. تا پیش از شیوع ویروس کرونا لاتزیو در شرایط خوبی قرار داشت و شاگردان سیمونه اینزاگی یکی از مدعیان قهرمانی بودند، اما نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر باعث ایجاد فاصله هشت امتیازی بیانکوچلستی با صدر جدول شده است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "لوئیس آلبرتو  در این بازی حضور نخواهد داشت، او امروز صبح دوباره تمرین کرد، اما همچنان احساس درد داشت، البته شرایط در مورد جونی هم همینطور است. اما من می خواهم در مورد کسانی که بازی خواهند کرد صحبت کنم.

 

1508690

 

استفان رادو، سناد لوئیچ ، لوکاس لیوا و توکو کوره غایبان بزرگی هستند. آدام ماروسیچ شرایط بازی کردن ندارد و پاتریچ نیز محروم است. بدون شک سیمای لاتزیو متفاوت است و اگرچه من ترجیح می دهم با یک تیم کامل بازی کنم، اما این بخشی از فوتبال است.

 

هم ما و هم یووتنوس در این فصل ماجراجویی فوق العاده ای داشته ایم و یک مسابقه بزرگ و دشوار برگزار می شود، اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. بدیهی است انتظار داشتم هنگام برگزاری این دیدار شرایط در لیگ متفاوت باشد. ما فکر کردیم که در این مرحله کمتر از هشت امتیاز با یوونتوس فاصله خواهیم داشت. اما حالا باید به سمت جلو حرکت کرده و برای رسیدن هدف اصلی خود یعنی صعود به لیگ قهرمانان اروپا که 13 سال است برای لاتزیو رخ نداده تلاش کنیم.

 

همانطور که بعد از تساوی با اودینزه گفتم، باید تلاش کنیم فصل بعد بهتر عمل کنیم. ترجیح ی دادم بازیکنان مصدوم را نیز در اختیار داشتم، اما هنگام برگزاری بازی ها هر 48 الی 72 ساعت، همیشه مشکلات جدیدی ظاهر می شوند."

دیدگاه‌ها