کد خبر : 1696984 | 29 تیر 1399 ساعت 18:55 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

تغییر عقیده میلان؛ پیولی ماندنی است؟

ممکن است مدیران میان تغییر عقیده داده و فصل بعد نیز با همین استفانو پیولی به کارشان ادامه دهند.

تغییر عقیده میلان؛ پیولی ماندنی است؟

به گزارش "ورزش سه"، اغراق نیست اگر میلان را بعد از دوران قرنطینه آماده ترین تیم سری آ و یکی از بهترین تیم های فعلی قاره اروپا بدانیم. شاگردان استفانو پیولی در هفته های اخیر از تیم های مدعی گرفته تا دیگر تیم ها را یک به یک مغلوب کرده و در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. روسونری دیشب موفق شد با پنج گل بولونیا را در هم کوبیده و یک پیروزی پرگل به دست آورد.

 

1510826

 

اما مدت هاست اخباری در مورد احتمال حضور رالف رانکنیگ، سرمربی باتجربه آلمانی روی نیمکت میلان شنیده می شود. به نظر می رسد قرار است رانکنیگ در روزهای حضور در میلان کنترل همه چیز از جمله اموور فنی، خرید بازیکن و حتی امور پزشکی را در دست داشته و نقشی فراتر از مسئول فنی این تیم ایفا کند. اما امروز نشریه کوریره دلااسپورت در گزارشی مدعی شد مدیران میلان در مورد تغییر استفانو پیولی تردید دارند و ممکن است فصل بعد نیز با همین سرمربی ایتالیایی به کارشان ادامه دهند.

 

در حال حاضر پیولی از حمایت کامل رختکن برخوردار است و بازیکنان میلان علاقمندند او فصل بعد به عنوان سرمربی به کار خود ادامه دهد. همچنین غلبه بر تیم هایی چون یوونتوس، لاتزیو و رم در هفته های اخیر برکنار کردن او را دشوار ساخته و از همین حالا فشار زیادی روی رالف رانکنیگ برای فصل بعد خواهد بود. به همین دلیل احتمال ادامه همکاری رسونری با پیولی وجود دارد.

دیدگاه‌ها