کد خبر : 1697430 | 01 مرداد 1399 ساعت 09:40 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتان: از تمدید قرارداد پیولی خبر نداشتم

زلاتان ابراهیموویچ به خبر تمدید قرارداد آث میلان با استفانو پیولی سرمربی این تیم واکنش نشان داد و گفت از این موضوع بی‌خبر بوده.

زلاتان: از تمدید قرارداد پیولی خبر نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه باشگاه آث میلان اعلام کرد قرارداد استفانو پیولی سرمربی این تیم را تا سال 2022 تمدید می‌کند تا به مدتها شایعه درباره تعویض پیولی در انتهای فصل و منصوب شدن رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید خاتمه داده شود زلاتان ابراهیموویچ ستاره بزرگ میلان به خبرنگاران گفت از این موضوع بی‌خبر بوده است. او در پاسخ سوالهای خبرنگاران گفت:" آدم اینجا هر روز چیزهای جدید می‌فهمد".

 

ابراهیموویچ که بعد از پیروزی 2-1 میلان مقابل ساسولو که با دبل او همراه بود با خبرنگاران صحبت می‌کرد به سوالات آنها پاسخ داد.

 

1512684

 

بازی مقابل ساسولو: ما در مقابل تیمی که خوب فوتبال بازی می‌کند توانستیم در یک مسابقه دشوار پیروز شویم. ما برای پیروزی به اینجا آمده بودیم. این روزها شرایط ما خوب است. فصل هنوز تمام نشده و ما برای رسیدن به هدف‌مان تلاش می‌کنیم. ما می‌خواهیم به رتبه پنجم جدول برسیم ولی راه پیدا کردن به مرحله انتخابی هم خوب است".

 

آینده زلاتان در میلان و تمدید قرارداد پیولی: از دوره حضور من در میلان سه بازی و ده روز باقی مانده. ولی کسی تا حالا چیزی به من نگفته و من انتظار ندارم اتفاق دیگری بیفتد. درباره پیولی من چیزی نمی‌دانستم. اینجا آدم هر روز چیزهای جدیدی می‌فهمد. من در حال تلاش هستم، حال تیم خوب است و همه راضی هستند. اگر از روزی که من آمده‌ام نتایج را بررسی کنید ما الان باید رتبه دوم جدول می‌بودیم".

 

 

دیدگاه‌ها