کد خبر : 1697426 | 01 مرداد 1399 ساعت 09:20 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: ماندگار شدن استفانو پیولی در آث میلان

استفانو پیولی سمرربی آث میلان با این تیم قراردادی جدید امضا می‌کند تا به شایعات درباره جایگزینی او با رالف رانگنیک پایان داده شود.

رسمی: ماندگار شدن استفانو پیولی در آث میلان

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه مدتی است شایعاتی درباره انتقال رالف رانگنیک آلمانی به آث میلان به گوش می‌رسید و گفته می‌شد در پایان فصل جاری دوران سرمربی‌گری استفانو پیولی در آث میلان به پایان می‌رسد بر اساس اعلام رسانه‌ها استفانو پیولی به زودی قرارداد خود را با روسونری تمدید خواهد کرد تا به این شایعات پایان داده شود.

 

1513266

 

بر اساس این شایعات قرار بود رانگنیک در پایان فصل جاری با میلان به توافق رسیده و به عنوان سرمربی و مدیر ورزشی در سایه مشغول به کار شود. اما اینجنت راگنیک اعلام کرد این شایعات حالا به پایان رسیده است. او در این باره گفت:" در حال حاضر شرایط برای همکاری مشترک وجود ندارد". او پیشرفت خوب میلان و نتایج خوبی که پیولی بدست آورده را یکی از دلایل این موضوع عنوان کرد.

 

کمی بعد از صحبتهای ایجنت رانگنیک باشگاه میلان هم اعلام کرد که با مربی فعلی‌اش استفانو پیولی به توافق سیده و قرارداد جدید او به زودی امضا خواهد شد. پیولی بر اساس این قرارداد تا ژوئن 2022 هدایت میلان را به عهده خواهد داشت.

 

پیولی در بیانیه‌ای اعلام کرد:" من از اعتماد باشگاه آث میلان خوشحال و مفتخرم. می‌خواهم از همه و از جمله از هواداران‌مان تشکر کنم. کسانی که جای خالی‌شان در استادیوم واقعا احساس می‌شود ولی همیشه به ما نزدیک بوده و از ما حمایت کرده‌اند. همینطور که بارها گفته‌ام آینده ما همین امروز است. ما باید تمرکز و اراده قوی داشته باشیم‌، متحد باشیم و مثل یک پیکر واحد بازی کنیم. ما در شروع یک مسیر استثنایی هستیم. اگر به همین شکل به تلاش ادامه دهیم رشد خواهیم کرد و قوی‌تر و قوی‌تر خواهیم شد".

 

 

دیدگاه‌ها