کد خبر : 1697059 | 30 تیر 1399 ساعت 09:40 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس اینتر: برای جذب زانیولو اقدام نکرده‌ایم

ماروتا رئیس باشگاه اینترمیلان در پاسخ به پرسش‌هایی درباره تلاش این باشگاه برای جذب نیکولو زانیولو ستاره رم این شایعات را تکذیب کرد.

رئیس اینتر: برای جذب زانیولو اقدام نکرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"‌، بعد از تساوی 2-2 اینتر مقابل رم که دیشب در خانه آ اس رم بدست آمد رئیس باشگاه اینترمیلان در پاسخ به پرسشهای خبرنگاران درباره تمایل اینتر به جذب نیکولو زانیولو گفت باشگاهش چنین قصدی ندارد.

 

جوزپه ماروتا در پاسخ به این سوالات گفت اینتر تا کنون اقدامی برای جذب زانیولو انجام نداده و "احتمالا" در آینده هم انجام نخواهد داد. ماروتا در صحبتهای خود درباره احتمال جذب دائمی الکسیس سانچس از منچستریونایتد هم صحبت کرد.

 

1512866

 

زانیولو از زمانی که در سال 2018 اینتر را ترک کرده و راهی رم شده بسیار درخشیده و خودش را به یکی از مهره‌های کلیدی جیلاروسی و تیم ملی ایتالیا تبدیل کرده. این هافبک تهاجمی که در ماه اخیر میلادی یک مصدومیت دشوار را پشت سر گذاشته و به میادین بازگشته با شایعاتی درباره بازگشتش به اینتر مواجه بوده و البته از یوونتوس هم به عنوان دیگر تیم بزرگ خواهان او یاد شده است.

 

ماروتا رئیس اینتر در بازی دیشب شایعات درباره بازگشت زانیولو به اینتر را رد کرد و گفت:" زانیولو یکی از جذاب‌ترین بازیکنان حال حاضر لیگ است ولی ما تا کنون به خاطر او با مسئولین رم تماسی نداشته‌ایم و احتمالا نخواهیم داشت".

 

ماروتا در ادامه صحبتهای خود درباره دیگر بازیکن رم ادین ژکو که کونته تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذبش کرده بود هم صحبت کرد و گفت:" صحبت کردن درباره بازار نقل و انتقالات از حالا خیلی درست نیست. رقابتها باید تمام بشود. از این گذشته پنجره نقل و انتقالات آینده پنجره خاص و عجیبی خواهد بود.

دیدگاه‌ها