کد خبر : 1697145 | 30 تیر 1399 ساعت 17:10 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

دی یونگ: ناپولی هیچ شباهتی به آلاوس ندارد

ستاره هلندی بارسا معتقد است بازی با ناپولی یک بازی کاملا متفاوت خواهد بود و باید با تمرکز تمام مقابل حریف ایتالیایی قرار بگیرند.

دی یونگ: ناپولی هیچ شباهتی به آلاوس ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ چندین هفته در ترکیب باسلونا غایب بود و بسیاری از کارشناسان، نبود این هافبک 24 ساله را یکی از دلایل نتایج پرفراز و نشیب تیم کیکه ستین و از دست دادن شانس قهرمانی در لالیگا در فصل جاری می دانند.

 

 

1512951

 

 

دی یونگ از معدود بازیکنان بارسلونا بود که پیش از دوران قرنطینه مصدوم نشده بود، اما این اتفاق برای او نیز رخ داد تا بارسا از داشتن این هافبک ارزشمند محروم شود. او در بازی قبلی برابر اوساسونا به میادین برگشت و روز گذشته نیز نیمه دوم بازی با آلاوس فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

دی یونگ در پایان بازی گفت:« برابر آلاوس بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و همه چیز خوب پیش رفت. این بار مثل یک تیم بودیم ولی باید همین روند را ادامه داد چون لیگ قهرمانان بسیار دشوارتر است و هیچ شباهتی به بازی با آلاوس نخواهد داشت. قطعا ناپولی کار را برای مان سخت خواهد کرد ولی ما به خودمان اطمینان داریم.»

 

دی یونگ ادامه داد:« هم جدیت در بازی مهم است و هم فشار بر حریف و حفظ توپ. برخی مواقع وقتی توپ را از دست می دهیم، نمی توانیم خوب جمع شویم. برابر آلاوس این نقطه ضعف برطرف شده بود و مقابل ناپولی هم نباید غیر از این عمل کنیم. برای ما مهم بود که لالیگا را با برد تمام کنیم تا برای لیگ قهرمانان روحیه بگیریم. حالا باید کمی استراحت کنیم و سپس با تمام وجود به ناپولی فکر کنیم.»

 

دیدگاه‌ها