کد خبر : 1697231 | 31 تیر 1399 ساعت 02:20 | 38.1K بازدید | 11 دیدگاه

یوونتوس 2-1 لاتزیو: سه امتیاز با دبل رونالدو

یوونتوس با پیروزی 2-1 مقابل لاتزیو، یک قدم دیگر به کسب قهرمانی در رقابت‌های این فصل سری آ نزدیک شد.

یوونتوس 2-1 لاتزیو: سه امتیاز با دبل رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم، کریس رونالدو دو بار دروازه لاتزیو را باز کرد و گل چیرو ایموبیله در دقایق پایانی هم نتوانست مانع از شکست لاتزیو شود. یوونتوس با این پیروزی 80 امتیازی شد و با کسب 5 امتیاز از 4 بازی باقی مانده، قهرمانی اش در رقابت های این فصل را قطعی خواهد کرد. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 6، این بازیکنان لاتزیو بودند که صاحب یک موقعیت خوب شد اما کایسدو که روی پاس ایموبیله صاحب موقعیت شده بود، نتوانست دروازه را باز کند و حضور به موقع بونوچی، مانع گلزنی او شد.

پنج دقیقه بعد نوبت یوونتوس بود که تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت اما ضربه سر ساندرو به تیر دروازه لاتزیو برخورد کرد. در ادامه این یوونتوسی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات یوونتوس آغاز شد و سرانجام این تیم در دقیقه 51 به گل رسید. شوت محکم رونالدو از پشت محوطه جریمه لاتزیو، درون محوطه به دست باستوس برخورد کرد و داور هم بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد. خود رونالدو پشت توپ قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست استراکوشا، ضربه رونالدو به گوشه دروازه لاتزیو رفت.

 

1513039

 

تیم میهمان هنوز از شوک دریافت این گل خارج نشده بود که در دقیقه 54 گل دوم را دریافت کرد. اشتباه فیلیپه در میانه زمین بود که دیبالا یک حمله سریع را ترتیب داد و در حالی که خودش این فرصت را داشت که ضربه نهایی را بزند، با یک پاس در عرض در محوطه جریمه، رونالدو را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

 

1513040

 

بعد از این گل بازیکنان لاتزیو تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در دقیقه 66، این یوونتوس بود که می توانست به گل سوم برسد اما ضربه سر رونالدو، روی ارسال دیبالا، از بالای دروازه لاتزیو به بیرون رفت.

حملات لاتزیو برای جبران گل های خورده ادامه پیدا کرد و در دقیقه 77، چیزی نمانده بود که آندره اندرسون در بدو ورود به زمین، با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه کار را تمام کند اما توپ بعد از برخورد به کوارادو منحرف شد و به بیرون رفت.

تلاش بازیکنان میهمان برای باز کردن دروازه یوونتوس سرانجام در دقیقه 83 نتیجه داد. تعلل بونوچی در دفع یک توپ در محوطه جریمه یوونتوس باعث شد تا ایموبیله از پشت سر از راه برسد و بونوچی هم با خطا روی او، یک پنالتی به حریف تقدیم کرد. ایموبیله پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به سمت راست شزنی، دروازه یووه را باز کرد.

 

1513041

 

فشار حملات لاتزیو برای زدن گل تساوی ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 90 به گل تساوی برسد اما واکنش دیدنی شزنی روی ضربه تماشایی میلینکوووی-ساویچ باعث شد این بار دروازه یووه بسته بماند و بازی با نتیجه 2-1 به سود یوونتوس به پایان برسد.

دیدگاه‌ها