کد خبر : 1697272 | 31 تیر 1399 ساعت 10:58 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی تیم ملی به قائمشهر می رود 

گزارش؛ درخواست اسکوچیچ از سرمربی تیم نساجی

اسکوچیچ – سرمربی تیم ملی دیروز و در ادامه حضور بر سر تمرینات تیم های لیگ برتری به استادیوم کارگران رفت و علاوه بر دیدار با محمود فکری – سرمربی تیم مازنی؛ تمرین این تیم را به طور کامل تماشا کرد.

گزارش؛ درخواست اسکوچیچ از سرمربی تیم نساجی 

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار و این حضور این قدر برای باشگاه نساجی ارزشمند بود که علی امیری – مدیر عامل باشگاه نساجی هم خود را به استادیوم کارگران رساند و برای قدردانی از رفتار سرمربی تیم ملی هدیه ای به رسم یاد بود به او اهداء کرد. 

 

اسکوچیچ پیش از شروع تمرین نساجی به همراه مهدی حسین پور – آنالیزور تیم ملی که نقش مترجم او را هم ایفاء می کند خود را به استادیوم کارگران رسانده بود و پیش از شروع تمرین در اتاق کادر فنی جلسه ای را با محمود فکری برگزار کرد. سرمربی تیم ملی با ابراز خرسندی از حضور در تمرین نساجی به این نکته اشاره کرد که برای موفقیت در تیم ملی نیازمند کمک از سوی مربیان باشگاهی است و به همین بهانه بر سر تمرینات تیم های باشگاهی و هم چنین بازی های لیگ برتر حاضر می شود. او هم چنین خطاب به محمود فکری گفت همیشه در کمپ تیم های ملی آماده پذیرایی و گفتمان با مربیان باشگاهی است و از نشست با مربیان لیگ برتری استقبال می کند و این تعامل به سود او و تیم ملی خواهد بود. 

 

1513077

 

اسکوچیچ هم چنین هدف خود از حضور در تمرینات تیم های باشگاهی و تماشای بازی های لیگ برتر را کسب اطلاعات از بازیکنان تیم ملی و مشورت با مربیان باشگاهی دانست؛ محمود فکری هم درباره حضور سرمربی تیم ملی در تمرین نساجی گفت:« حضور آقای اسکوچیچ بر سر تمرین، باعث دلگرمی و انگیزه بازیکنان ما می‌شود و هم خود ایشان شناخت بهتری به لحاظ فنی و اخلاقی پیدا می‌کند. و طی صحبت‌هایی که با سرمربیان خواهد داشت، مطمئناً با نگاه بهتری می‌تواند از بازیکنان استفاده کند و در مجموع به نفع فوتبال کشورمان می‌شود.»

 

سرمربی تیم ملی به کادر فنی تیم نساجی قول داد دوشنبه آینده با سفر به قائمشهر از نزدیک نظاره گر دیدار نساجی در برابر فولاد خوزستان خواهد بود. دیدار معوقه لیگ برتر که در موعد مقرر به خاطر حضور کرونایی ها در ترکیب تیم فولاد برگزار نشد. 

 

1513076

 

در ابتدای تمرین اسکوچیچ دقایقی برای بازیکنان نساجی صحبت کرد و به آنها اطمینان خاطر داد که همه بازی های لیگ برتر را به دقت رصد می کند تا بازیکن شایسته ای از لیست وی جا نماند. او در ادامه از محمود فکری خواست حضورش را در تمرین تیم نساجی فراموش کند و صفر تا صد تمرین تیم را برگزار کند؛ و بعد برای اینکه تمرین تیم نساجی تحت الشعاع حضورش قرار نگیرد به جایگاه ویژه استادیوم کارگران رفت و در کنار علی امیری تمرین نساجی را تا پایان تماشا کرد. 

 

هنگامی که اسکوچیچ قصد داشت استادیوم کارگران را با پایان تمرین ترک کند ملاقات کوتاهی هم با علی شجاعی و رضا دهقانی داشت. دو بازیکنی که در اردوی تیم امید در مسابقات مقدماتی المپیک 2020 توکیو حضور داشتند و از آنها خواست با جدیت و تلاش به بازی های خود در ترکیب نساجی ادامه دهند. اسکوچیچ خوش و بشی هم داشت با دو شاگرد قدیمی خود در تیم خونه به خونه یعنی روح الله باقری و سید محمد میری. آنها در ماموریت صعود به لیگ برتر به همراه تیم خونه به خونه ناکام ماندند و اتفاقا تیمی که آن سال صعود کرد نساجی بود. اما اینبار اسکوچیچ وظیفه مهم تری به دوش گرفته است. هدایت تیم ملی به جام جهانی و امیدوار است با تعاملی که با مربیان باشگاهی ایجاد کرده و هم چنین گرفتن مشورت از آنها این مسئولیت بزرگ را به درستی پیش ببرد و در نهایت به جام جهانی 2022 صعود کند. 

 

1513078

 

در انتها هم قرار شد محمود فکری گزارشی از وضعیت بازیکنان تیم نساجی به سرمربی تیم ملی ارایه دهد. بازیکنانی که می توانند با حضور در اردوی تیم ملی به ایران کمک کنند. البته که سرمربی تیم ملی این پیشنهادات را بررسی و بعد از تماشای بازی نساجی در برابر استقلال و فولاد تصمیم گیری خواهد کرد. او اذعان کرد به دلیل حضور در اصفهان و تماشای بازی سپاهان نمی تواند بازی نساجی در برابر استقلال را مستقیم تماشا کند اما وعده داد دوشنبه هفته آینده به قا ئمشهر سفر و بازی نساجی در برابر فولاد را از نزدیک تماشا خواهد کرد. 

 

محمود فکری درست می گفت؛ حضور اسکوچیچ در تمرین نساجی باعث دلگرمی شاگردانش شده بود. تمرین نساجی دیروز حال و هوای دیگری داشت؛ به این خاطر که بازیکنان این تیم متوجه شدند به طور دقیق از سوی کادر فنی تیم ملی رصد می شوند و اگر خوب باشند و  در سطح ملی شانس دیده شدن را دارند.

 

در پایان سرمربی تیم نساجی بار دیگر از حضور اسکوچیچ در تمرین تیمش قدردانی کرد؛ و سرمربی تیم ملی هم از همتای خود در نساجی خواست به این دیدار بسنده نکند و اگر وقت داشت در کمپ تیم های ملی به او سر بزند و به او مشورت دهد چرا که تعامل و همفکری منجر به تصمیمات بهتر از سوی او می شود.

 

1513080

دیدگاه‌ها