کد خبر : 1697358 | 31 تیر 1399 ساعت 17:22 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

لمپارد: در انتظار بهترین لیورپول هستم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد مشکلی با بستن گارد افتخار تیمش برابر لیورپول ندارد.

لمپارد: در انتظار بهترین لیورپول هستم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب لیورپول در آنفیلد پذیرای چلسی خواهد بود و گرچه قهرمانی مرسی سایدی ها مدت هاست مسجل شده، اما چلسی به دنبال رسیدن به لیگ قهرمانان فصل بعد خواهد بود. فرانک لمپارد در نشست مطبوعاتی قبل از این دیدار حضور یافت و در مورد شایعات جذب کای هاورتز نیز صحبت کرد.

 

دیدار با لیورپول: "قهرمانی چهره لیورپول را تغییر داده است. آنها یک فصل باورنکردنی سپری کرده اند و افت کوتاه مدت آنها محسوس نیست. لیورپول تقریبا غیرقابل شکست بوده، اما من تنها تصور می کنم قرار است تیمم مقابل بهترین لیورپول بازی کند. یک راه طولانی برای رسیدن به تیمی مانند لیورپول پیش روی داریم و ما باید به عنوان یک باشگاه واقع بین باشیم.

 

1513191

 

ما در یک نقطه متفاوت در منحنی فعلی هستیم. امتیازات دروغ نمی گویند و باید جاه طلبی های فراوانی داشته باشیم. ما باید سعی کنیم ذهنیتی را که علیه مقابل یونایتد نشان دادیم تکرار کنیم. گاهی اوقات پس از یک نتیجه خوب همه چیز می تواند خوب به نظر برسد، برعکس هنگام شکست شرایط متفاوت خواهد بود، اما ما باید ابعاد بزرگ تری را در نظر بگیریم.

 

خوشحال می شوم برای تمجید از لیورپول برای آنها گادر افتخار تشکیل دهیم. نمی دانم لیورپول فردا جام را بالای سر خواهد برد یا خیر، این موضوع با فاکتورهای زیادی بعد از پایان مسابقه بستگی دارد. کسب سهمیه لیگ قهرمانان هدف شماره یک چلسی در ابتدای فصل بود. در فصل جاری به بیشترین شکل ممکن مورد آزمون و ارزیابی قرار گرفتیم و در ادامه ما باید به دنبال رفع فاصله با صدر جدول باشیم. ما هنوز قابلیت رسیدن به صدر را نداریم."

 

شایعات سفر به آلمان برای مذاکره با کای هاورتز: "من قصد ندارم درباره کای هارتز صحبت کنم و بیشتر درگیر بازی بزرگ فردا هستم. اگر فرصتی برای صحبت با بازیکنان بدست آورم علاقمندم در مورد شور و اشتیاق آنها برای حضور در چلسی حرف بزنم."

دیدگاه‌ها