کد خبر : 1697401 | 31 تیر 1399 ساعت 21:51 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین گزینه برای جانشینی دخیا از نظر ریو فردیناند

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد ضمن دفاع از داوید دخیا می گوید تنها گزینه ای که می تواند جانشین وی باشد یان اوبلاک خواهد بود.

بهترین گزینه برای جانشینی دخیا از نظر ریو فردیناند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف دروازه‌بان اسپانیایی منچستر یونایتد یعنی داوید دخیا در بازی های گذشته و مخصوصاً دیدار در نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی باعث شده که انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن مطرح شود تا جایی که بسیاری معتقد هستند شیاطین سرخ باید به فکر جانشینی برای این گلر خود باشند.

 

 

1496535

 

 

ریو فردیناند اما نظر دیگری دارد و ضمن دفاع از دخیا می‌گوید که تنها گزینه برای جانشینی او یان اوبلاک خواهد بود که خریدش در مقطع کنونی تقریباً غیر ممکن است. فردیناند در این باره گفت: " شما در حال حاضر می توانید کدام دروازه‌بان درجه یک را برای منچستر یونایتد خریداری کنید؟ تنها فردی که می‌توانم برای این موضوع متصور باشم، یان اوبلاک است اما آیا امکان جدایی او از اتلتیکو مادرید وجود دارد؟ یا اصلاً برای انجام این انتقال به چقدر هزینه کردن احتیاج دارید؟ قطعا مقدار نامحدودی پول."

 

فردیناند در ادامه گفت: " دخیا در بازی های بزرگ و مشخصا دیدار در جام حذفی مقابل چلسی مرتکب اشتباهات بزرگی شده است. بله او باید بهتر عمل کند. من با داوید همبازی بوده ام و می دانم که او بزرگترین منتقد خودش به حساب می آید. او در خانه می نشیند به اشتباهاتش نگاه می کند تا بتواند آن ها را حل کند. من بازی را در خانه و کنار پسرانم نگاه کردم و از عملکرد دخیا چشم پوشی می کنم چراکه او واقعاً یک دروازه بان خوب است."

 

 

1512798

دیدگاه‌ها