کد خبر : 1697882 | 03 مرداد 1399 ساعت 11:00 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشمایکل: با داوید دخیا همذات‌پنداری می‌کنم

کسپر اشمایکل دروازه‌بان لستر در آستانه دیدار با یونایتد از داوید دخیا سنگربان این تیم حمایت کرده و گفت می‌تواند با این ستاره مغضوب همذات‌پنداری کند.

اشمایکل: با داوید دخیا همذات‌پنداری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه داوید دخیا به دلیل ضعف اخیر و اشتباهات فاحش خود در مسابقات اخیر منچستریونایتد با انتقادهای بسیار شدیدی مواجه بوده، کسپر اشمایکل دروازه‌بان لستر در آستانه دیدار روز یکشنبه دو تیم به حمایت از همتای خود برخاسته و می‌گوید می‌تواند با دخیا همذات‌پنداری کند.

 

1513885

 

به خصوص بعد از نمایش وحشتناک دخیا در مقابل چلسی در نیمه‌نهایی جام حذفی که این هفته برگزار شد خیلی‌ها خواستار بازگشت دین هندرسون جوان به یونایتد شدند، دروازه‌بانی که به شفیلد یونایتد قرض داده شده است.

 

کسپر اشمایکل اما در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش لستر با یونایتد ضمن دفاع از دخیا گفت:" کار دروازه‌بان گاهی خیلی سخت است و شما باید این را همیشه یادتان باشد. من نمی‌خواهم به روزنامه‌نگارها یا کارشناسان بی‌احترامی کرده باشم ولی واقعیت این است که شما تا زمانی که خودتان درون دروازه نایستاده باشید نمی‌توانید درک کنید".

 

1513883

 

سنگربان دانمارکی لستر و پسر پیتر اشمایکل دروازه‌بان اسطوره‌ای منچستریونایتد در ادامه گفت:" شما بعضی اتفاقات را به عنوان اشتباه و خطا دسته‌بندی می‌کنید که اغلب اتفاقات خیلی چشمگیری هستند. ولی کارشناسان و روزنامه‌نگاران فقط بر اساس تئوری این حرفها را می‌زنند و مثلا راجع به موقعیت دست، موقعیت پا و دیگر مسائل تکنیکی صحبت می‌کنند که این گاهی می‌تواند برای یک دروازه‌بان اتفاقا به شدت مضر باشد".

 

اشمایکل در ادامه گفت:" من با داوید واقعا همذات‌پنداری می‌کنم و برایش ناراحتم. او بعد از سالهای سال درخشش حالا وارد یک فاز نه چندان خوب شده. فازی که هر دروازه‌بانی از آن عبور می‌کند. چیزی که فشار را هم بر روی او بیشتر کرده صحبت کردن از ورود یک دروازه‌بان انگلیسی است. خوش‌تان بیاید یا نه، در این کشور وقتی پای یک دروازه‌بان انگلیسی میان باشد همه طرف او را می‌گیرند".

 

 

دیدگاه‌ها