کد خبر : 1697544 | 01 مرداد 1399 ساعت 16:58 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم بدشانسی ها دست از سر تیم ما بردارد؛ 

قلعه‌نویی: فردا حساس ترین بازی ما در لیگ خواهد بود

امیرقلعه نویی ابراز امیدواری کرد بدشانسی های بازی های اخیر دست از سر تیمش در دیدار برابر صنعت نفت آبادان بردارد.

قلعه‌نویی: فردا حساس ترین بازی ما در لیگ خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان اینطور حرف هایش را آغاز کرد: این یکی از حساس ترین بازی های م در لیگ است. ما متاسفانه برخلاف گذشته امتیازات مفتی را از دست داده ایم.


او سپس با اشاره به تیم صنعت نفت آبادان اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فوتبال خوبی بازی می کند، امیدوارم فوتبال خوبی ببینیم.
 

بخشی از صحبت های امیرقلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت به وضعیت استنلی کی روش اختصاص داشت و این مربی اینطور شرایط مهاجم برزیلی خود را با اشاره به مصدومیتی که از ناحیه آشیل پا دارد، تشریح کرد:« خب ما مصدومان زیادی داریم. کی روش از ناحیه آشیل پا مشکل دارد و در چند هفته گذشته وقتی آمد، کیفیت لازم را نداشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم یکی دو هفته به ایشان استراحت بدهیم. امروز تست نهایی را انجام می دهد. خدا را شکر جواب MRI و سی‌تی اسکن او خوب بوده است و در تمرین امروز درباره او تصمیم می گیریم.»
 

ادامه حرف های امیرقلعه نویی در رابطه با بدشانسی های تیمش در بازی های اخیر بودو درباره این موضوع بیان کرد: امیدواریم این بدشانسی ها دست از سر ما بردارد. ما فقط دیگر دنبال این هستیم که موقعیت های صد در صدمان گل شود. فردا یقینا شاهد بازی زیبایی خواهیم بود. فردا حساس ترین بازی ما در لیگ خواهد بود.»

دیدگاه‌ها