کد خبر : 1697897 | 03 مرداد 1399 ساعت 11:49 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهار شیخ دیاباته؛ ماموریتی که انجام شد

شیخ دیاباته اگر چه نام خود را به عنوان گل زن استقلال در بازی با نساجی ثبت کرد اما مدافعان این تیم در این بازی به خوبی از مهار او بر آمدند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر برخورد نوید عاشوری با مهدی قایدی صورت نمی گرفت و داور به سود استقلال پنالتی اعلام نمی کرد چه بسا شیخ دیاباته بدون گلزنی به نساجی زمین بازی را ترک می کرد، به این خاطر که حامد شیری و مجتبی بیژن دو مدافع میانی تیم نساجی در این بازی سایه به سایه شیخ دیاباته حرکت کردند و اجازه ندادند او هنرنمایی کند. حتی جایی که لازم بود خود را جلوی توپ انداختند  تا شیخ استقلال زهرش را به دروازه نساجی نریزد. در نهایت او از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه نساجی شد. 

 

 

1513913

 

 

در مصاف استقلال – نساجی تیم آبی روی توانمندی فنی و تبحر در حمله دو سه موقعیت خوب برای گلزنی به دست آورد که در این صحنه ها علیرضا حقیقی با تصمیمات درست دروازه نساجی را بسته نگاه داشت. نساجی در فاز دفاعی بعد از آمدن محمود فکری به یکی از بهترین تیم های لیگ برتر تبدیل شده است. 5 بازی و دو گل خورده نشان می دهد میانگین گل خورده نساجی در هر بازی کمتر از نیم گل است و این در گام نخست نشان می دهد مردان دفاعی نساجی در این بازی ها نمایش فوق العاده ای داشتند. جدا از علیرضا حقیقی که در درون دروازه نساجی به میدان می رود و مجتبی بیژن و حامد شیری در قلب خط دفاعی – مجتبی ممشلی در جناج چپ خط دفاعی و حسین ماهینی در جناح راست خط دفاعی در ماموریت خود در 5 بازی اخیر موفق بوده اند. 

 

 

 

 

از دو گلی که نساجی در بازی های اخیر دریافت کرد یک گل آن در بازی با استقلال از روی نقطه پنالتی بود که توسط شیخ دیاباته به ثمر رسید. این کارنامه در شرایطی برای نساجی به ثبت رسیده که این تیم در 4 بازی از 5 بازی اخیر در خانه حریفان بازی کرده است. و با سه تیمی که درگیر صعود به لیگ قهرمانان آسیا بوده اند؛ تراکتور – صنعت نفت و استقلال.

 

 

1513914

دیدگاه‌ها