کد خبر : 1697990 | 03 مرداد 1399 ساعت 19:00 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: از کلماتم متاسفم ولی عذرخواهی نمی‌کنم

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید به خاطر درگیری لفظی با یورگن کلوپ و استفاده از کلمات مناسب علیه او متاسف است ولی عذرخواهی نمی‌کند.

لمپارد: از کلماتم متاسفم ولی عذرخواهی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید از اینکه روز چهارشنبه در جریان دیدار تیمش با لیورپول با یورگن کلوپ سرمربی چلسی درگیری لفظی پیدا کرده و علیه او از لفظ "خفه شو" استفاده کرده متاسف است. لمپارد اما اضافه کرد به خاطر آنچه حساسیتش در کنار زمین می‌خواند از کسی عذرخواهی نمی‌کند.

 

در جریان مسابقه مورد اشاره که به پیروزی 5-3 لیورپول منجر شد لمپارد در کنار زمین با کلوپ و نیمکت لیورپول درگیری فیزیکی پیدا کرد و خطاب به کلوپ از الفاظی مثل "خفه شو" و "بشین سر جات" استفاده کرده بود.

 

1514043

 

لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی آخر تیمش مقابل ولوز گفت که باید کلماتش را با دقت بیشتری انتخاب می کرده. او در این باره گفت: " راستش را بخواهید ویدیوی آن لحظات را دیدم. از بابت کلماتی که استفاده کردم متاسفم. این مسائل در شبکه‌های اجتماعی خیلی بزرگ می‌شود. من خودم دو دختر دارم که در شبکه‌های اجتماعی هستند. ولی از بابت شور و شوق و حساسیتی که برای دفاع از تیمم نشان دادم از کسی عذرخواهی نمی کنم".

 

 

دیدگاه‌ها