کد خبر : 1698200 | 04 مرداد 1399 ساعت 19:07 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

به بستن بازوبند کاپیتانی میلان افتخار می کنم

جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی میلان می‌گوید که هدف این تیم در فصل جاری کسب رتبه پنجم خواهد بود.

به بستن بازوبند کاپیتانی میلان افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دقایق بامداد امروز دو تیم اوج گرفته این روزهای فوتبال ایتالیا یعنی میلان و آتالانتا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی نزدیک با تساوی 1-1 خاتمه یافت؛ این در حالی بود که آتالانتا در این مسابقه حملات زیادی را روی دروازه روسونری ترتیب داد اما عملکرد خوب جانلوئیجی دوناروما مانع از شکست تیم میزبان شد.

 

علاوه بر درخشش فوق العاده دوناروما در دیدار برابر آتالانتا، دروازه بان ملی پوش ایتالیایی بازوبند کاپیتانی میلان را هم در این مسابقه بر بازو بست؛ حسی که حالا این دروازه‌بان جوان به آن افتخار می کند. دوناروما درباره دیدار برابر اتالانتا گفت: " ما می دانستیم که با تیم بزرگی روبرو خواهیم شد. می خواستیم به هر قیمتی برنده شویم. اکنون همه ما می دانیم که چه باید بکنیم و این که برای بازی های بعدی به خوبی آماده شویم."

 

 

1514372

 

 

دوناروما در دیدار برابر آتالانتا در غیاب السیو رومانیولی بازوبند کاپیتانی میلان را بر بازو بست. او در این باره و البته مهار پنالتی در این مسابقه نیز گفت: " من از اینکه رومانیولی مصدوم شد بسیار متاسف هستم چرا که او یک دوست خوب و کاپیتان عالی است. با این حال به بستن بازوبند کاپیتانی میلان افتخار می کنم. از طرفی خوشبختانه موفق شدم که یک ضربه پنالتی را مهار کنم. در ادامه قطعاً هدف ما کسب رتبه پنجم خواهد بود."

دیدگاه‌ها