کد خبر : 1698226 | 04 مرداد 1399 ساعت 21:22 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

آرمان گهرسیرجان 2 استقلال خوزستان0؛

لیگ‌یک/ پیشروی شاگردان شهبا ادامه دارد

تیم فوتبال آرمان گهر موفق شد در دقایق پایانی بازی از غفلت میهمان خود استفاده کند و با تیزهوشی شهبا سه امتیاز بازی را در سیرجان نگه دارد.

لیگ‌یک/ پیشروی شاگردان شهبا ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از لحاظ اهمیت در سقوط یا صعود تیمی بر خلاف بازی های دیگر لیگ یک تاثیری نداشت؛ چرا که هر دو تیم در میانه های جدول رده بندی دل خوش کرده اند و نه خطر سقوط احساس می کنند و نه انگیزه صعود دارند.

 

در نهایت بعد از 90 دقیقه تلاش این شاگردان قاسم شهبا بودند که در خانه هم چنان نتیجه های ایده آل گرفتند و توانستند با دو گل از سد آبی پوشان خوزستان عبور کنند.
این پیروزی در دقایق پایانی و به لطف دو گلی به دست آمد که در دقیقه 89 توسط عباسی بازیکن تعویض آرمان گهر و روی یک کار تیمی به دست آمد؛ گلی که دو بازیکن تیم میزبان از روی آن عبور کردند تا درست روی خط محوطه جریمه فرصت برای بازیکن تعویضی آرمان گهر در دقیقه 89 فراهم شود.

 

دو دقیقه بعد هم در شرایطی که استقلال خوزستان برای جبران گل خورده پیش آمده، بار دیگر آرمان گهر به گل رسید؛ اینبار این گل روی پاس خوب عباسی برای حسین پور وضربه خوب این بازیکن از پشت محوطه جریمه ثبت شد تا هر دو تعویضی شهبا در این پیروزی و کسب سه امتیاز تاثیرگذار ظاهر شده باشند.

 

شاگردان قاسم شهبا با کسب این سه امتیاز جمع امتیازات خود را 41 رساندند و در آن سوی میدان امیرخلیفه اصل و شاگردانش که یک نیم فصل رویایی را پشت سرگذاشته اند ، هم چنان در امتیاز 42 باقی ماندند تا هم چنان هر دو تیم و به خصوص تیم میزبان که برنده این بازی حساس شد، افسوس نتایج ضعیف نیم فصل اول را بخورند.

دیدگاه‌ها