کد خبر : 1698302 | 05 مرداد 1399 ساعت 11:45 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: هیچ دیوانه‌ای نیست که مسی را نخواهد

آنتونیو کونته سرمربی اینتر با اعلام اینکه هوادار سرسخت لیونل مسی است می‌گوید احتمال پیوستن او به اینتر بعید به نظر می‌رسد.

کونته: هیچ دیوانه‌ای نیست که مسی را نخواهد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال پیوستن لیونل مسی ابرستاره بارسلونا به اینترمیلان مطرح شده، آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری ضمن ستایش مسی گفت صحبتهای اخیر درباره انتقال او به اینتر بیشتر خیالپردازی به نظر می‌رسد تا واقعیت. کونته در صحبتهایش گفت هیچ دیوانه‌ای پیدا نمی‌شود که مسی را نخواهد ولی چنین چیزی خیلی بعید به نظر می‌رسد.

 

1513934

 

با توجه به تنش های اخیر در رابطه مسی با کیکه ستین سرمربی و مدیریت باشگاه بارسلونا شایعات درباره جدایی او از این تیم قوت گرفته است. اخیراً در ایتالیا شایعاتی مطرح شد که خرید یک آپارتمان در شهر میلان توسط پدر مسی نشان دهنده این است که احتمال مذاکره با اینتر برای انتقال لئو بالا است.

 

کونته بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل جنوا در پاسخ به پرسش های خبرنگاران درباره مسی گفت: " اینها بیشتر خیالپردازی است. در حال حاضر مسی به دلایل متعدد نمی تواند به اینتر لینک شود. در دنیا هیچ دیوانه‌ای نیست که مسی را در تیمش نخواهد. ولی احتمال چنین اتفاقی برای اینتر خیلی خیلی کم است".

 

1512863

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت: " ما باید ابتدا در اینتر یک پایه قوی و مستحکم بسازیم و بعد شاید... باز هم تکرار می‌کنم اینها فانتزی و خیالپردازی است. با اینحال خوشحالم که وقتی صحت از فانتزی می‌شود تیمی که مسی به آن لینک می‌شود همیشه اینتر است".

 

 

دیدگاه‌ها