کد خبر : 1698870 | 08 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: تکان دادن کلیسای جامع راحت‌تر از جذب مسی!

آنتونیو کونته سرمربی اینتر بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل ناپولی بار دیگر به شایعات درباره انتقال لیونل مسی به این تیم پاسخ داد و آن را رد کرد.

کونته: تکان دادن کلیسای جامع راحت‌تر از جذب مسی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند ناپولی را 2-0 از پیش رو بردارند کونته در پایان بازی و در مصاحبه با خبرنگاران با سوال‌های زیادی درباره شایعات اخیر مبنی بر انتقال لیونل مسی به این تیم مواجه شد و در پاسخ به آنها بار دیگر این شایعات را رد کرد و گفت تکان دادن کلیسای جامع میلان راحت‌تر از انتقال مسی به نراتزوری است.

 

1515224

 

اشاره تلمیحی کونته به کلیسای جامع میلان از آن جهت بود که وقتی دیروز سه شنبه تصویر لیونل مسی با استفاده از نورپردازی روی کلیسای جامع شهر میلان انداخته شد شایعات و گمانه‌زنی ها درباره انتقال او به نراتزوری بار دیگر قوت گرفت. برخی گزارشهای رسانه ای در ایتالیا مدعی بودند مدیریت باشگاه اینتر با هدف اشاره به انتقال احتمالی ابرستاره آرژانتینی ترتیب انداختن تصویر او بر روی کلیسای جامع را داده است.

 

آنتونیو کونته که در روزهای اخیر یک بار دیگر این شایعات را غیرمحتمل دانسته بود در مواجهه به سوال‌های جدید درباره لیونل مسی گفت: " اینکه گفته می شود اینتر یا مسی را جذب می کند یا چهار بازیکن که قیمت هر کدام 50 میلیون یورو است، هر دو سناریو به نظر من کاملاً غیرممکن است. من بازیکنان را محکم چسبیده ام و رها نمی کنم چون آنها دارند با تمام توان تلاش می کنند. این را می توانم تضمین بدهم".

 

سرمربی اینتر در ادامه صحبتهایش گفت: " تکان دادن کلیسای جامع میلان از جایش راحت تر است از انتقال لیونل مسی به اینتر".

 

 

دیدگاه‌ها