کد خبر : 1698365 | 05 مرداد 1399 ساعت 15:40 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

اینسینیه:

سبک بازی ساسولو شبیه به بارسلونا بود!

لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی می گوید برابر ساسولو بازی مقابل بارسا را تمرین کردند.

سبک بازی ساسولو شبیه به بارسلونا بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته توانست با نتیجه 2-0 بر ساسولو پیروز شده و فاصله یک امتیازی با میلان در جدول را حفظ کند. شاگردان جنارو گتوزو که در تلاش برای رسیدن به رتبه های ششم و حتی پنجم هستند تا در دور گروهی لیگ اروپای فصل بعد حاضر باشند، در دیداری عجیب که 4 گل ساسولو توسط وی ای آر مردود اعلام شد، موفق به کسب سه امتیاز شدند.

 

 

1514542

 

 

ناپولی دو بازی دیگر تا پایان سری آ پیش رو دارد و سپس باید خود را برای دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسا مهیا کند. بازی رفت دو تیم زمستان گذشته در سن پائولو با تساوی 1-1 پایان یافت و باید دیدر در نهایت کدام تیم راهی یک چهارم نهایی می شود. ناپولی در فصل جاری لیگ قهرمانان شکستی در بازی های خارج از خانه تجربه نکرده است(1 برد و دو تساوی).

 

لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی پس از بازی با ساسولو گفت:« این یک آزمون مهم پیش از بازی با بارسلونا بود چرا که فلسفه و سبک بازی ساسولو بسیار شبیه به بارسلوناست و ما به نوعی بازی حساس مقابل بارسا را تمرین کردیم. برای ما بسیار مهم بود که پیروز شویم چرا که کسب پیروزی به شما برای بردهای بیشتر کمک می کند. هدف ما این است که دو بازی باقیمانده در سری آ را نیز پیروز شویم و سپس برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان برابر بارسا قرار خواهیم گرفت.»

 

دیدگاه‌ها