کد خبر : 1698389 | 05 مرداد 1399 ساعت 17:45 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دو شکست پیاپی؛

تغییرات خطیبی برای بازگشت به کورس جواب داد

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل خود در بابل برابر رایکا به پیروزی دو بر یک دست یافت تا پس از دو شکست مقابل هوادار و آرمان گهر، همچنان مدعی صعود به لیگ برتر باقی بماند.

به گزارش "ورزش سه"، نکته حائز اهمیت در این بازی تاثیرگذاری دو بازیکن جوان در ترکیب تیم آلومینیوم بود. در حالی که در اکثر دیدارهای این فصل سجاد بیرانوند درون دروازه تیم آلومینیوم اراک حضور داشت، در این بازی رسول خطیبی به رضا حسن پور بازیکن 22 ساله تیمش فرصت داد و پاسخ این اعتماد هم با درخشش این دروازه بان داده شد. جایی که در دقایق پایانی نیمه اول پنالتی تیم رایکا توسط این دروازه بان مهار شد و در نیمه دوم هم حسن پور با واکنش های به موقع و خوب خود، مانع از گلزنی دوباره بازیکنان تیم رایکا شد تا خطیبی به سه امتیاز حساس این بازی دست یابد.

 

1514586

 

 


دیگر بازیکن تاثیرگذار آلومینیوم اراک در بازی روز گذشته برابر رایکا بابل نیما درودی بود که این بازیکن جوان نمایش خوبی داشت و با به ثمر رساندن اولین گل لیگ یکی خود، نقش مهمی در پیروزی خارج از خانه تیمش ایفا کرد.

 

 

1514587

 


این روزها با حضور این تیم آلومینیوم در مکان سوم لیگ دسته اول، فوتبال دوستان این شهر منتظر هستند تا بالاخره این طلسم چندین ساله و طولانی صعود به لیگ برتر شکسته شده و شاهد حضور این تیم برای اولین بار در سطح لیگ برتر باشند.

 

 

1514585

دیدگاه‌ها