کد خبر : 1698490 | 06 مرداد 1399 ساعت 09:54 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

شب سخت استقلال؛ پارس حمله می کند

استقلال که در بازی با نساجی دو امتیاز حساس را از دست داد امشب بازی معوقه خود را در برابر پارس جنوبی در استادیوم تختی جم برگزار می کند.

شب سخت استقلال؛ پارس حمله می کند

به گزارش "ورزش سه"، سه امتیاز این دیدار به همان اندازه که برای استقلال به منظور کسب سهمیه مهم است برای پارس جنوبی هم حا ئز اهمیت است به این خاطر که در مسیر ماندن در جدول بازی ها گام برمی دارد. در چنین شرایطی طبیعی است از تیم میزبان انتظار ارایه یک بازی تهاجمی داشته باشیم.

 

سیروس پورموسوی که به همراه عبدالله ویسی قهرمانی در استقلال خوزستان را با فوتبال دفاع – ضد حمله و سیستم 1-3-2-4 تجربه کرده بود اندیشه های تهاجمی دارد و در تیم هایی که سرمربی بوده بیشتر با شیوه 2-4-4 یا 3-4-3 بازی کرده است. پارس جنوبی هم در اولین حضور او در مصاف با شهر خودرو ارایه گر بازی تهاجمی بود و بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برد.

 

در روزهای حضور سیروس پورموسوی در تیم ملی جوانان هم شاهد ارایه بازی از سوی این تیم با شیوه 2-4-4 بودیم. این تیم در بازی های مقدماتی جام ملت ها 9 گل به تیم های امارات  - نپال و قرقیزستان زد بدون اینکه گلی دریافت کند. این ها بدین معنی است که استقلال شب سختی را در استادیوم تختی جم تجربه خواهد کرد و برای امتیاز گیری همانطور که در فاز حمله ایده هایی دارد باید در فاز دفاعی هم قوی ظاهر شود.

 

در بازی با نساجی استقلال در فاز حمله چندین موقعیت روی دروازه نساجی ایجاد کرد که در یکی دو صحنه علیرضا حقیقی با واکنش های خوب خود مهاجمان استقلال را ناکام گذاشت؛ در عین حال بازیکنان تیم نساجی هم موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردند که اگر به درستی از موقعیت ها استفاده می کردند چه بسا با سه امتیاز بازی میدان را ترک می کردند.

 

دیدگاه‌ها