کد خبر : 1698502 | 06 مرداد 1399 ساعت 10:34 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

رونالدو: قهرمانی تقدیم به هواداران کرونازده یووه

کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ یوونتوس قهرمانی این تیم در سری آ را به هوادارانی که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند تقدیم کرد.

رونالدو: قهرمانی تقدیم به هواداران کرونازده یووه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل سامپدوریا در بازی دیشب دو تیم که یکی از گلهای آن توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسید، ستاره بزرگ پرتغالی نهمین قهرمانی پیاپی یووه در سری آ را به هواداران این تیم که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند تقدیم کرد.

 

1514737

 

در شبی که رونالدو گل اول تیمش را به ثمر رساند و یک پنالتی هم از دست داد بیانکونری موفق شد دو بازی مانده به پایان فصل قهرمانی اش را قطعی کند.

 

1514725

 

رونالدو که تعداد گلهای خود در این فصل را به 35 رساند قهرمانی یوونتوس را به هواداران این تیم تقدیم کرد و در اینستاگرام خود نوشت: " انجام شد. قهرمانان ایتالیا! از دومین قهرمانی پیاپی با یوونتوس خوشحالم. ما به ساختن تاریخ این باشگاه بزرگ و خارق‌العاده ادامه می دهیم".

 

ستاره پرتغالی در ادامه پست اینستاگرامی خود نوشت: " این قهرمانی به همه هواداران یووه تقدیم می‌شود، به خصوص به کسانی که از اپیدمی ضربه دیده یا در حال نبرد با آن هستند. اپیدمی‌ای که همه ما را غافلگیر کرده و در حال زیر و رو کردن دنیا است. این اصلاً ساده نبود. شجاعت و عزم و اراده شما به ما قدرت آن را داد تا در این روزهای پرتنش پایانی بجنگیم و برای این قهرمانی مبارزه کنیم. قهرمانی‌ای که به همه ایتالیا تعلق دارد. همه شما رو به آغوش می کشم".

 

دیدگاه‌ها