کد خبر : 1698505 | 06 مرداد 1399 ساعت 10:48 | 22.4K بازدید | 4 دیدگاه

ساری: با من قهرمان شدید یعنی خیلی خوبید!

ماتوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس بعد از قهرمانی در سری آ در اولین فصل حضور روی نیمکت این تیم از عملکرد تیمش در طول فصل به شدت دفاع کرد.

ساری: با من قهرمان شدید یعنی خیلی خوبید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل سامپدوریا در بازی دیشب دو تیم که باعث شد بیانکونری در اولین فصل حضور ساری روی نیمکتش قهرمان ایتالیا شود این سرمربی ایتالیایی که از قهرمانی تیمش بسیار خوشحال بود در گفتگو با خبرنگاران با خودش شوخی کرد و گفت اگر یووه توانسته با هدایت او قهرمان سری آ شود این نشان می دهد که تیم خیلی خوبی است!

 

یوونتوس دیشب به لطف گلهای کریستیانو رونالدو و برناردسکی موفق شد سامپدوریا را شکست داده و نهمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاورد. ساری که در ابتدای فصل جانشین مکس آلگری شده در شصت و یک سالگی مسن‌ترین مربی‌ای است که در اولین فصل حضور در یک باشگاه فاتح اسکودتو می‌شود.

 

1514739

 

ساری که فصل دشواری را پشت سر گذاشته و فلسفه فوتبالی اش مرتباً با انتقادهای سنگین روبرو بوده از این فرصت برای بالیدن به دستاوردش استفاده کرد و گفت: " به بچه ها گفته بودم که اگر با من، کسی که تا حالا اینجا قهرمان نشده، قهرمان سری آ شوید یعنی کارتان واقعاً عالی است".

 

سرمربی یووه در ادامه گفت: " اولین بار که وارد یک باشگاه می‌شوید با گروهی فوتبالیست در کلاس جهانی سر و کار ندارید. شما با آدم‌ها طرف هستید. ولی با گذشت زمان به آنها علاقه‌مند می‌شوید و رابطه‌تان از یک رابطه صرفاً حرفه ای به رابطه‌ای حرفه ای- شخصی تبدیل می‌شود. روز اولی که وارد رختکن شدم می دانستم این تیم چند بازیکن بزرگ دارد. این فصل اصلاً ساده نبود. یک فصل دشوار و پراسترس را پشت سر گذاشتیم و این قهرمانی در نتیجه عطش تیم به پیروزی و عزم و اراده آنها بدست آمده و تبریک را باید به بازیکنان یوونتوس گفت".

 

 

دیدگاه‌ها