کد خبر : 1698507 | 06 مرداد 1399 ساعت 11:02 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

بونوچی: این دشوارترین قهرمانی یوونتوس بود

لئوناردو بونوچی کاپیتان کهنه‌کار یوونتوس می گوید از 9 قهرمانی پیاپی این تیم در سری آ، قهرمانی این فصل از همه دشوارتر بوده است.

بونوچی: این دشوارترین قهرمانی یوونتوس بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه یوونتوس دیشب موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل سامپدوریا دو هفته مانده به پایان فصل قهرمانی اش در سری آ را قطعی کرد و نهمین قهرمانی پیاپی خود را بدست بیاورد، لئوناردو بونوچی کاپیتان باسابقه یووه گفت قهرمانی امسال در بین 9 قهرمانی پیاپی این تیم در سالهای اخیر از همه دشوار بوده چرا که بازیکنان یوونتوس با درک فلسفه فوتبالی سرمربی شان ساری مشکل داشته اند.

 

1514742

 

ساری 61ساله در میان مربیانی که اولین بار در دوران مربی گری‌شان موفق به فتح سری آ شده اند به مسن‌ترین مربی تبدیل شد. در طول فصل انتقادهای زیادی از روشها و تاکتیکهای ساری مطرح شده بود و حتی صحبتهایی مبنی بر وجود تنش در رابطه او با کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنان یووه هم مطرح بود.

 

بونوچی در گفتگو با اسکای ایتالیا ضمن خوشحالی از قهرمانی تیمش اذعان کرد که کار با ساری در اولین فصل برای این تیم دشوار بوده. بونوچی گفت: " این قشنگ ترین قهرمانی است چون از همه دشوارتر بود".

 

کاپیتان یوونتوس در ادامه گفت: " ما یک دوره جدید را شروع کردیم، دوره ای با فلسفه جدید که باعث شد با مشکلات زیادی مواجه شویم. ولی ما با وجود همه لغزشها همیشه سعی کردیم با تمام توان در خدمت تیم باشیم. بیرون از زمین هم وضعیت خیلی سخت بود. ظرف سه ماه دنیا به کل تغییر کرد. ما همه کار کردیم تا این قهرمانی را برای باشگاه، هواداران و همه کسانی که از بهشت تشویق مان می کردند بدست بیاوریم. گاهی اوقات تفسیر فلسفه مربی برایمان سخت بود ولی ما یک تیم متحد ماندیم و مثل مرد تلاش کردیم و جنگیدیم".

 

 

دیدگاه‌ها