کد خبر : 1698519 | 06 مرداد 1399 ساعت 12:20 | 26.7K بازدید | 2 دیدگاه

طعنه سولسشر به منتقدین: دیدید اشتباه می کردید؟

سولسشر سرمربی منچستریونایتد بعد از کسب مقام سوم لیگ توسط تیمش از این فرصت برای طعنه زدن به منتقدین خود استفاده کرد.

طعنه سولسشر به منتقدین: دیدید اشتباه می کردید؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچستریونایتد دیروز موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل لسترسیتی جایگاه سوم جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داده و به لیگ قهرمانان فصل آینده راه یابد، اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم از فرصت بدست آمده برای طعنه زدن به منتقدین خود استفاده کرد و گفت زمانی که به هدایت شیاطین سرخ منصوب شده منتقدین معتقد بودند یونایتد امسال در بهترین حالت رتبه ای در حد ششم یا هفتم لیگ برتر را بدست خواهد آورد.

 

1514752

 

شاگردان سولسشر در سال 2019 شرایط چندان خوبی نداشتند ولی بعد از شروع سال جدید میلادی با وضعیت به مراتب بهتری در میادین حضور یافته و در نهایت توانستند فصل را به عنوان تیم سوم به پایان برسانند.

 

سولسشر بعد از بازی دیروز منتقدین خود را هدف گرفته و خطاب به آنها گفت: " به نظرم انتظار این را نداشتید. همه پیش بینی‌ها حاکی از آن بود که ما حداکثر ششم یا هفتم می شویم. اشکالی هم ندارد".

 

سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت: " فصل آینده که ما به جای لیگ اروپا در چمپیونزلیگ حضور داریم با این فصل خیلی فرق خواهد کرد. بازیکنان ما شرایط خیلی سخت تری خواهند داشت و در طول تابستان باید خیلی تلاش کنند. تیمی که قرار است در چمپیونزلیگ با بهترین تیمهای دنیا بازی کند باید این توان را داشته باشد که هر فصل برای تیمش چهل یا پنجاه بازی انجام بدهد".

 

 

دیدگاه‌ها