کد خبر : 1698597 | 06 مرداد 1399 ساعت 19:19 | 49K بازدید | 3 دیدگاه

پروژه بزرگ عربستانی ها برای جذب لیونل مسی!

مالکان احتمالی باشگاه نیوکاسل قصد دارند برای خرید کاپیتان و ستاره 32 ساله بارسلونا تلاش کنند.

پروژه بزرگ عربستانی ها برای جذب لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، در عربستان اخبار حاکی از آن است که کمپانی تحت مالکیت شیخ سلمان برای خرید باشگاه نیوکاسل به توافق دست یافته و به زودی این تغییر مالکیت نهایی خواهد شد. حالا نشریه ESPN اعلام کرد در صورت رسمی شدن این قرارداد، مالکان جدید قصد دارند برای انتقال لیونل مسی به این تیم وارد عمل شوند.

 

1513420

 

هنوز توافقی بین باشگاه بارسلونا و لیونل مسی برای تمدید قرارداد انجام نشده و مدت هاست اخباری در مورد اختلاف کاپیتان بلوگرانا و کادر مدیریتی این تیم شنیده می شود. اگرچه جوزپ بارتومئو اخیرا در مصاحبه ای قویا اعلام کرد امکان جدایی مسی وجود ندارد، اما مالکان جدید نیوکاسل قصد دارند با پیشنهادی 300 میلیون پوندی برای خرید این بازیکن وارد عمل شده و با اختلاف فاحش نسبت به نیمار 198 میلیون پوندی، لیونل مسی را به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال بدل سازند.

 

البته در این سالها بارها شایعاتی در مورد احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا و مقاصدی چون منچسترسیتی، اینتر و دیگر تیم های متمول برای این ستاره آرژانتینی مطرح شده است. انتقالی تا نهایی نشود باور آن بسیار دشوار خواهد بود و باید دید مالکان عربستانی تحت حمایت شیخ سلمان آیا می توانند این شایعه عجیب را به واقعیت تبدیل کنند یا خیر. به هر حال نام ستاره های بزرگ چون گرت بیل و خامس و همچنین سرمربیان مطرحی چون مائوریتسیو پوچتینو و مکس آلگری برای ورود به رختکن نیوکاسل مطرح شده است.

دیدگاه‌ها