کد خبر : 1698601 | 06 مرداد 1399 ساعت 19:34 | 37K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت غلامی، استراحت به قائدی

اعلام ترکیب استقلال در برابر پارس جنوبی

ترکیب تیم استقلال برای مسابقه امشب با پارس جنوبی مشخص شد.

اعلام ترکیب استقلال در برابر پارس جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال 11 بازیکن منتخب خود برای دیدار را پارس جنوبی را اعلام کرد.


در بازی با پارس جنوبی طبق معمول مسابقات گذشته امروز هم سیدحسین حسینی دروازه بان آبی ها خواهد بود. در خط دفاعی وریا غفوری و میلاد زکی پور مدافعان کناری استقلال را در جناح راست و چپ تشکیل می دهند اما اتفاق خوب در مرکز دفاع بازگشت عارف غلامی است. این بازیکن که مبتلا به کرونا شده بود، از نظر جسمانی شرایط خوبی دارد و به همین خاطر با نظر مجیدی به جم برده شد تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و زوج روزبه چشمی شود.
در خط هافبک آرش رضاوند جناح چپ توپ خواهد زد و فرشید اسماعیلی مثل بازی با نساجی هافبک راست آبی ها خواهد بود. مسعود ریگی و علی کریمی نیز در میانه زمین وظیفه توپ گردانی را جنگدگی را برعهده می گیرند.


اتفاق ویژه در خط حمله نیمکت نشینی مهدی قائدی خواهدبود. ستاره تکنیکی آبی ها تنها مهاجم استقلال است که بعد از شروع مجدد لیگ برتر در تمام مسابقه فیکس بوده و خستگی مشهودی را تجربه می کند. از این رو قائدی در بازی با نساجی هم دچار مصدومیت جزئی شد اما با صلاحدید مجیدی در سفر به جم حضور دارد. با این حال سرمربی استقلال امشب از زوج مطهری و دیاباته در خط حمله استفاده می کند تا به قائدی استراحت بدهد تا او آماده و سرحال برای دیدار با سپاهان باشد.


ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی:
سید حسین حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، عارف غلامی، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری.


همچنین حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، سینا خادمپور، فرشید باقری، مهدی قایدی، هرویه میلیچ، ، زکریا مرادی، محمد بلبلی و آرش داجلیری نیمکت نشینان استقلال هستند.
گفتنی است؛ دیدار پارس جنوبی و استقلال از ساعت 20:30 در ورزشگاه تختی جم آغاز می شود.

 

دیدگاه‌ها