کد خبر : 1698605 | 06 مرداد 1399 ساعت 19:41 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تجربه مربیگری سخت نبود اما استرس داشت

مختاری: خوشحالم دیدار انتقامی با نیروی زمینی را بردیم

کاپیتان داماش با توجه به مشکلات و حواشی این تیم در دیدار با نیروی زمینی به عنوان مربی روی نیمکت حضور یافت و در اولین تجربه یک برد ارزشمند را کسب کردند.

مختاری: خوشحالم دیدار انتقامی با نیروی زمینی را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد مختاری، مدافع باتجربه و کاپیتان داماش با توجه به اتفاقات که در طول هفته گذشته رقم خورد، با درخواست مازیار ربیعی فر به عنوان مربی، طی تمرینات اخیر تیم را به مرحله آماده سازی جدال با نیروی زمینی رساند. در نهایت او در دیدار با این رقیب نیز در شرایطی که درون میدان حضور یافته بود، تیمش را برای دستیابی به نتیجه رهبری کرد و به پیروزی ارزشمند مقابل نیروی زمینی دست یافتند.

 

مختاری درباره این پیروزی می‌گوید: بازی برای ما مهم و شش امتیاز بود. یک دیدار انتقامی برای ما با توجه به اتفاقات دیدار پلی آف فصل گذشته بود و از اهمیت زیادی برای ما و هواداران برخوردار بود. با پیروزی در این بازی هم توانستیم از انتهای جدول فاصله بگیریم و از نظر روحی به بازی برگشتیم.

وی درباره اولین تجربه مربیگری خود نیز اینطور توضیح می‌دهد: آقا مازیار(ربیعی فر) به دلایلی که برای حل مشکلات تیم بود از اوایل هفته نتوانست در تمرینات حضور یابد. من کاپیتان تیم بودم و با بچه ها کار کردم و آنها هم زحمت کشیدند. ایشان به من اختیار تام داده بودند و حتی در زمان بازی هم تعویض‌ها را هم به من سپرد. اولین تجربه ام بود اما چون چند سالی کاپیتان بودم زیاد سخت نبود. پر استرس بود ولی سخت نبود!

کاپیتان داماشی‌ها درباره مشکلات مالی و شرایطی که این تیم دنبال می‌کند نیز گفت: مشکلات مالی از ابتدای فصل بوده و خیلی ما را اذیت کرد. ولی سوای مشکلات مالی در شهر خودمان غریب و یتیم بودیم. در نیمکت نه سرپرست و نه کسی در کنار ما نبودند. در این بازی اتفاقات خدا را شکر اتفاقات مثبتی افتاد. مالک و سرپرست آقایان حاجی پور سر جای خود بودند و نتیجه آن پیروزی تیم شد. اگر این اتفاقات زودتر می افتاد استرس سقوط نداشتیم. مخصوصا هواداران که هفته گذشته در تمرینات حضور یافتند و به بچه ها روحیه دادند.

 

مختاری درباره اینکه آیا بعد از این تجربه به دنبال ادامه مسیر مربیگری خواهد بود یا خیر گفت: آقا مازیار و خیلی از هواداران به من گفتند که تیم را در دست بگیر اما تصمیمی برای مربیگری ندارم. هر کمکی از دستم بربیاید انجام می دهم اما تصمیمی برای مربیگری ندارم. فعلا جلو می روم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

 

کاپیتان داماش در پایان درباره شانس بقای این تیم نیز گفت: روی کاغذ هنوز احتمال سقوط وجود دارد و در سه بازی حداقل 3 امتیاز بگیریم و ما با قدرت بازی ها را دنبال می‌کنیم. در تبریز هم با قدرت حضور پیدا می‌کنیم.

دیدگاه‌ها