کد خبر : 1698621 | 06 مرداد 1399 ساعت 20:41 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: لوکاکو هنوز هم می تواند پیشرفت کند

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد ناپولی همیشه برای قدرت های سری آ چالش ایجاد کرده است.

کونته: لوکاکو هنوز هم می تواند پیشرفت کند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر چندی قبل شانس صعود به فینال کوپا ایتالیا را با شکست مقابل ناپولی از دست داد و حالا فردا باید در سری آ یک بار دیگر برابر این تیم بازی کند. آنتونیو کونته تجربه دوران کرونا را مثبت دانست و مدعی شد این شرایط در آینده به سود آنها خواهد بود.

 

آنتونیو کونته گفت: "دوران کرونا و این شرایط مطمئنا تجربه جدیدی برای همه بوده، با این حال شما باید نگاه مثبتی داشته باشید و از موقعیت هایی مانند این درس بگیرید. بازی کردن هر سه روز یک بار به بینش مثبتی منجر شد که در آینده قابل استفاده است.

 

1511069

 

یکی از جنبه های مثبت این شرایط این است که بازیکنانی که قبلا زیاد بازی نکرده بودن، در هنگام نیاز نگرش حرفه ای و آمادگی شان را برای حضور در میدان نشان داده اند، به عنوان مثال بازیکنانی مانند آندری رانوکیا و بورخا والرو. این گروه بسیار حرفه ای است و بازیکنانم آنها بسیار متمرکز بوده و سخت تلاش کرده اند.

 

روملو لوکاکو بازیکنی است که هنوز جا برای پیشرفت دارد. او در بعضی شرایط و باید بهتر عمل کند. لوکاکو در تمام بازی ها می تواند آنگونه که در دقیقه 93 مقابل جنوا موفق به گلزنی شد دروازه حریفان را باز کند و این بستگی به خودش دارد.

 

چهارمین تقابل فصل با ناپولی؟ ما عملکرد خوبی در لیگ داشته ایم. با این حال از جهات خاص، بازی برگشت کوپا بهترین بازی ما در این فصل برابر ناپولی بود و ما قطعا سزاوار صعود بودیم. ناپولی طرف بسیار قدرتمندی است که همیشه تمام تلاش خود را انجام داده تا در این سالها برای قهرمان لیگ چالش ایجاد کند. آنها یک تیم بزرگ هستند  که به طور قابل توجهی تقویت شده است."

دیدگاه‌ها