کد خبر : 1698704 | 07 مرداد 1399 ساعت 08:59 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیرتر و شکسته تر؛ سالها بعد از استقلال و کخ

ابراهیم طالبی سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز است؛ مربی که او را به عنوان مترجم رولند کخ سرمربی سابق استقلال به یاد می‌آوریم.

پیرتر و شکسته تر؛ سالها بعد از استقلال و کخ

به گزارش "ورزش سه" ابراهیم طالبی دو روز پیش در دیدار تیم‌های هوادار و قشقایی دوباره مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت؛ او که بیش از دو دهه پیش به عنوان مدیربرنامه تعدادی از بازیکنان فوتبال ایران در آلمان، خود را به فوتبال ایران شناساند بعدها و پس از برکناری ناصر حجازی در استقلال روی نیمکت آبی‌ها هم نشست. طالبی چند سال بعد سپس در هیات مترجم رولند کخ دوباره روی نیمکت استقلال بازگشت اگر چه آن فصل برای او فرجام خوبی نداشت.

 

وی بعد از جدایی از استقلال، در تیم‌هایی چون تربیت و نساجی سرمربیگری کرده و سال گذشته بعد از مدتها غیبت ناگهان در تیم قشقایی حضور پیدا کرد و با این تیم صدرنشین لیگ یک شد؛ با قطع همکاری طالبی با قشقایی، او یکسال بعد به این تیم شیرازی برگشته و تیمی را هدایت می‌کند که مربی سابقش در حال حاضر، رئیس فراکسیون ورزش مجلس است.

 

این تصاویر را "امیرحسین خیرخواه" از چهره جدید ابراهیم طالبی گرفته؛ مردی که پیرتر و شکسته‌تر از سالهای حضور در استقلال است اما هنوز آرزوهای بزرگی در فوتبال دارد.

 

1515026

دیدگاه‌ها