کد خبر : 1698819 | 07 مرداد 1399 ساعت 18:20 | 39K بازدید | 2 دیدگاه

روی کین:

منچستر برای اخراج دخیا به لیورپول نگاه کند

روی کین اسطوره یونایتد معتقد است منچستریونایتد باید دروازه بانی بهتر از دنیا جذب کند.

منچستر برای اخراج دخیا به لیورپول نگاه کند

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا به دلیل نمایش های ضعیف و اشتباهات فاحش خود در مسابقات اخیر منچستریونایتد با انتقادهای بسیار شدیدی مواجه  شده است.

به خصوص بعد از نمایش وحشتناک دخیا در مقابل چلسی در نیمه‌نهایی جام حذفی که هفته گذشته برگزار شد، خیلی‌ها خواستار بازگشت دین هندرسون جوان به یونایتد شدند، دروازه‌بانی که به شفیلد یونایتد قرض داده شده است. دخیا در طول فصل نیز بارها اشتباهات عجیب و غریبی را مرتکب شد.

 

 

1515119

 

 

روی کین اسطوره منچستریونایتد که یکی از منتقدان جدی دخیاست، به اسکای اسپورتس گفت:« دخیا بیش از اندازه اشتباه می کند. اشتباهات بزرگی که باعث شده یونایتد در طول فصل امتیازات مهمی را از دست بدهد. اگر یونایتد فصل بعد می خواهد مدعی قهرمانی باشد،  باید به دنبال دروازه بانی بهتر باشد. یونایتد نیاز به تغییر در درون دروازه دارد.»

 

 

1507201

 

 

کین با اشاره به لیورپول و تعویض لوریس کاریوس با آلیسون بکر گفت:« هافبک ها و مهاجمان اگر نمایش های خوبی نداشته باشند، زودتر عوض می شوند ولی به دروازه بان ها باید فرصت بیشتری داد و معتقدم به دخیا به اندازه کافی شانس داده شده است.

لیورپول مثال خوبی است و همه دیدند که با جذب الیسون به جای کاریوس، اطمینان به خط دروازه اش بازگشت و نتیجه اش را هم در دو سال گذشته گرفته اند. مشکل کجاست؟ وقتی دخیا این همه اشتباه می کند، باید دروازه بانی بهتر از او را به خدمت گرفت.»

 

دیدگاه‌ها