کد خبر : 1698977 | 08 مرداد 1399 ساعت 18:18 | 58.1K بازدید | 5 دیدگاه

نه! کریس رونالدو بی خیال کفش طلا نمی شود(عکس)

برخلاف اخباری که روز گذشته منتشر شد، نام کریستیانو رونالدو در لیست یوونتوس برای دیدار برابر کالیاری دیده می‌شود.

نه! کریس رونالدو بی خیال کفش طلا نمی شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی دو گله یوونتوس مقابل سمپدوریا قهرمانی شاگردان مائوریتزیو ساری در فصل جاری مسابقات سری آ قطعی شد تا سلطه بیانکونری بر فوتبال ایتالیا همچنان ادامه داشته باشد.

 

از طرفی روز گذشته برخی منابع ایتالیایی گزارش دادند که احتمالاً سرمربی یوونتوس در دو بازی آینده پایانی این تیم مقابل کالیاری و رم به فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو استراحت خواهد داد تا این بازیکن برای جدال حساس دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون آماده شود؛ دیداری که در بازی رفت با یک گل به سود تیم فرانسوی خاتمه یافته بود و یووه برای صعود به دور‌ بعد نیاز مبرمی به کسب پیروزی با تفاضل بیش از دو گل دارد.

 

با وجود تمام شایعاتی که درباره استراحت کردن رونالدو در دو بازی آخر یووه به گوش رسیده بود اما لحظاتی پیش لیست تیم یوونتوس برای دیدار برابر کالیاری منتشر شد که برخلاف حرف و حدیث ها نام CR7 در آن مشاهده می شود تا مشخص شود که این بازیکن قصد ندارد بی‌خیال کسب کفش طلای 2020 فوتبال اروپا شود. نکته مهم دیگر لیست یووه برای دیدار برابر کالیاری به غیبت ماتیاس دی لیخت در آن برمی گردد که به نظر می رسد ساری به این ستاره هلندی استراحت داده است.

 

 

1515333

 

 

در حال حاضر چیرو ایموبیله در کنار رابرت لواندوفسکی با 34 گل شانس اصلی دریافت کفش طلای 2020 به حساب می‌آیند اما مهاجم لاتزیو به خاطر دو بازی باقیمانده این تیم از شانس بیشتری برخوردار است. همچنین رونالدو نیز با 31 گل این دو نفر را تعقیب می کند.

دیدگاه‌ها