کد خبر : 1699029 | 08 مرداد 1399 ساعت 22:34 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

عادی ترین اتفاق این روزهای میلان(عکس)

زلاتان ابراهیموویچ در ادامه روند فوق العاده خود گل اول میلان را وارد دروازه سمپدوریا کرد.

عادی ترین اتفاق این روزهای میلان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به طور قطع یکی از مهمترین دلایل پیشرفت میلان از ماه ژانویه به بعد، انتقال فوق ستاره سوئدی یعنی زلاتان ابراهیموویچ به این تیم بوده است چرا که او توانسته علاوه بر ویژگی های فنی فوق العاده اش، روحیه جنگندگی و پیروزی را هم در شاگردان استفانو پیولی افزایش دهد.

 

روسونری اما از دقایقی پیش در چهارچوب رقابتهای هفته سی و هفتم سری آ در  لوئیجی فراریس  به مصاف سمپدوریا رفته که این بازی فعلاً با یک گل به سود تیم مهمان در جریان است؛ گلی که مطابق انتظار توسط زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رسیده است.

 

در همان لحظات ابتدایی بازی و در دقیقه 4 آنته ربیچ حرکت زیبایی را از جناح چپ به زمین ترتیب داد و ارسال دقیقی روانی دروازه کرد. زلاتان نیز مطابق انتظار به بهترین شکل ممکن و با یک ضربه سر دقیق دروازه سمپدوریا را باز کرد تا ستاره 38 ساله سوئدی نشان دهد که در این سن هنوز هم یکی از بهترین های دنیاست و به نوعی قصد تمام شدن ندارد.

 

زلاتان همچنین به تنها بازیکن تاریخ رقابت‌های سری آ تبدیل شد که توانسته برای هر دو تیم شهر میلان 50 گل یا بیشتر از آن را به ثمر برساند. او پیش از این 57 بار برای اینتر گلزنی کرده بود و حالا در دیدار امشب پنجاهمین گل خود برای روسونری را هم به ثبت رساند.

 

 

 

1515380

 

 

1515379

دیدگاه‌ها