کد خبر : 1699053 | 09 مرداد 1399 ساعت 03:17 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

ساری: مقابل رم با زیر 23 ساله ها بازی می کنیم

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش در شرایط دشواری برابر کالیاری قرار گرفته است.

ساری: مقابل رم با زیر 23 ساله ها بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در بازی گذشته برابر سمپدوریا و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی سری آ شده بود، امشب تیمی بی انگیزه بود و با دو گل مغلوب کالیاری شد. مائوریتسیو ساری مدعی شد شاید در بازی پایانی برابر رم، او تیم زیر 23 ساله های یوونتوس را به زمین بفرستد تا دوران ریکاوری سریعتر آغاز شود.

 

1511536

 

مائوریتسیو ساری گفت: "اینگونه باز شدن دروازه در آن دقیقه نگران کننده است، اما شکست در چنین دیداری خیر. نباید فراموش کرد ما 9 بازیکن مصدوم داشتیم و تنها 68 ساعت پیش بود که قهرمان لیگ ایتالیا شدیم. ما تنها تیمی در قاره اروپا هستیم که در 12 روز اخیر پنج بار به میدان رفته ایم و شرایط لیگ ایتالیا برای ما مشکلات بزرگی ایجاد کرده است.

 

باید ببینیم که فردا در چه شرایطی هستیم و آیا درست است که روز شنبه با تیم زیر 23 سال در مقابل رم صف آرایی کنیم تا اینگونه بهتر شرایط ریکاوری برای تیم فراهم شود. کریستیانو رونالدو و گونسالو ایگواین در گذشته در کنار هم نمایش خوبی داشتند، اما امشب فاقد درخشش لازم در ترکیب بودند که البته از نظر من طبیعی است. کریستیانو برای قرار گرفتن در ترکیب بسیار با انگیزه بود ، او می خواست بازی کند زیرا او احساس خوبی داشت."

دیدگاه‌ها