کد خبر : 1699062 | 09 مرداد 1399 ساعت 09:45 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر میلان: با ایبرا و دوناروما تمدید می کنیم

ریکی ماسارا مدیر ورزشی میلان تایید کرد این باشگاه در حال مذاکره برای تمدید قرارداد زلاتان، دوناروما و هاکان چالهان اوغلو است.

مدیر میلان: با ایبرا و دوناروما تمدید می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آینده تعدادی از ستاره های بزرگ میلان از جمله زلاتان و جیان لوئیجی دوناروما مطرح شده بود مدیر ورزشی این باشگاه می گوید میلان در حال مذاکره با ایجنت سه بازیکن مهم خود بوده و به زودی قرارداد آنها را تمدید خواهد کرد. این سه بازیکن از دید ماسارا عبارتند از زلاتان ابراهیموویچ، دوناروما و هاکان چالهان اوغلو.

 

1515423

 

ریکی ماسارا در پاسخ به پرسشی درباره ماندگار شدن زلاتان در این تیم گفت: " ما در حال مذاکره با مینو رایولا هستیم و سعی داریم کار را بی سر و صدا تمام کنیم هر چند این روزها دور نگه داشتن اخبار از رسانه ها غیرممکن است. مطالبی هست که باید در مذاکرات با هم بررسی شود از جمله روحیه و تمایل زلاتان برای ادامه دادن به این ماجراجویی خارق العاده که به خصوص در نیمه دوم فصل واقعاً درخشان بوده".

 

مدیر ورزشی میلان درباره وضعیت دوناروما هم گفت: " وضعیت دوناروما تفاوت دارد ولی ما مشتاق و مطمئنیم که هر دوی این مسائل را می توانیم حل کنیم. دوناروما با ما قرارداد دارد ولی ما می خواهیم قرارداد بلندمدت تری داشته باشیم تا خیال مان از آینده او راحت باشد. اما قرارداد ایبرا این تابستان تمام می شود و به این علت است که گفتم وضعیت آنها فرق دارد".

 

ماسارا درباره هاکان چالهان اوغلو هم گفت: " از قرارداد هاکان یک سال باقی مانده و ما از شرایط او رضایت زیادی داریم. هاکان در این فصل توانسته اهمیت خود را به خوبی نشان دهد. ما درباره وضعیت او هم درباره مذاکره با ایجنتش هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها