کد خبر : 1699064 | 09 مرداد 1399 ساعت 10:30 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

فولر: هاورتز را تا پایان لیگ اروپا به چلسی نمی دهیم

رودی فولر مدیر ورزشی لورکوزن می‌گوید این باشگاه ستاره خود کای هاورتز را تا پیش از پایان لیگ اروپا به چلسی واگذار نخواهد کرد.

فولر: هاورتز را تا پایان لیگ اروپا به چلسی نمی دهیم

به گزارش "ورزش سه"، مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن، رودی فولر، می‌گوید این باشگاه ستاره خود کای هاورتز را تا پیش از پایان بازی‌هایش در لیگ اروپا به چلسی واگذار نخواهد کرد.

 

1515427

 

هاورتز 21ساله که در این فصل از او به عنوان پدیده بوندسلیگا یاد شده و با توجه زیادی از باشگاه های بزرگ اروپایی مثل بایرن مونیخ، رئال مادرید و چلسی مواجه بوده حالا به نظر می رسد به احتمال زیاد در تابستان جاری راهی چلسی خواهد شد. گل در روزهای اخیر فاش کرد که چلسی قصد دارد برای این خرید به لورکوزن پیشنهادی 100 میلیون یورویی ارائه دهد و بایر با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد.

 

ولی رودی فولر می‌گوید چلسی برای خرید هاورتز باید تا پایان لیگ اروپا منتظر بماند. فولر در گفتگو با نشریه کیکر گفت: " هاورتز در لیگ اروپا برای ما بازی خواهد کرد. این صد در صد قطعی است و ما حرف جدیدی در این باره نداریم".

 

بایر لورکوزن ادامه مسابقات خود در لیگ اروپا را از تاریخ 6 آگوست شروع می کند و در بازی بازگشت مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها در خانه میزبان رنجرز خواهد بود. بازی رفت دو تیم با پیروزی 3-1 لورکوزن به پایان رسیده.

 

 

دیدگاه‌ها