کد خبر : 1699138 | 09 مرداد 1399 ساعت 17:43 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

برای حضور در دور کروهی لیگ اروپا

چشم امید میلان به کمک ناپولی و آاس رم

میلان برای خلاصی از حضور در دور مقدماتی لیگ اروپا روی ناپولی و رم حساب باز کرده است.

چشم امید میلان به کمک ناپولی و آاس رم

به گزارش "ورزش سه"، نتایج بازی‌های شب گذشته و بامداد امروز سری آ، آرایش نمایندگان ایتالیا در رقابت‌های اروپایی فصل آینده را مشخص کرد.

پس از مشخص شدن یوونتوس به عنوان قهرمان و مسجل شدن سهمیه این تیم به همراه اینتر، لاتزیو و آتالانتا به عنوان نمایندگان ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال رم هم بامداد امروز به لطف پیروزی 3 بر 2 در خانه تورینو مطمئن شد که لیگ را در رده پنجم به پایان می‌رساند و مستقیماً به مرحله گروهی لیگ اروپا راه پیدا می‌کند.

 

 

1515387

 

 

ناپولی رده هفتمی هم با توجه به قهرمانی‌اش در جام حذفی ایتالیا راهی مرحله گروهی لیگ اروپا می‌شود. میلان رده ششمی اما باید از مراحل مقدماتی که شامل سه دور می‌شود، کارش را در لیگ اروپا آغاز کند و هر اتفاقی هم که در هفته پایانی لیگ ایتالیا رخ دهد، این تیم نخواهد توانست جای رم را در رده پنجم بگیرد چرا که در بازی‌های رو در رو با رمی که سه امتیاز بیشتر دارد، ضعیف‌تر نتیجه گرفته است.

 

 

1512850

 

 

با این حال هنوز کورسوی امیدی برای میلانی‌ها جهت حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باقی مانده است و آن قهرمانی رم یا ناپولی در رقابت‌های اروپایی فصل جاری است. اگر رم امسال قهرمان لیگ اروپا شود، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌گیرد و در آن صورت میلان به جای این تیم به مرحله گروهی لیگ اروپا می‌رود و تیم هشتم سری آ به پلی‌آف لیگ اروپا می‌رود.

همین اتفاق در صورت قهرمانی ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا هم برای میلانی‌ها رخ خواهد داد. قهرمانی هر دو تیم باز هم میلان را به مرحله گروهی لیگ اروپا می‌رساند.

 

 

1514477

دیدگاه‌ها